ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ
Анотація
У статті проаналізовано особистісно-орієнтовані технології навчання. Результати проведеного дослідження показали, що впровадження цих технологій в освітній процес старшої школи сприяє розвитку інтелектуальних і творчих здібностей учнів та розвитку їх критичного мислення, підвищує усвідомлення ними моральних цінностей, розвиває вміння працювати над розв’язуванням важливих проблем як самостійно, так і в групі. Такий підхід сприяє підвищенню ролі вчителя й учнів у освітньому процесі.
Повний текст:
PDFПосилання
Бех І. Д. Особистісно зорієнтоване виховання: науково-метод. посібник / І. Д. Бех. – К. : ІЗМН, 1998. – 204 с.
Бех І. Д. Особистісно-зорієнтоване виховання – нова освітня філософія / / І. Д. Бех // Педагогіка толерантності. – 2001. – № 1. – С. 16-19.
Бех І.Д. Особистісно-зорієнтоване виховання: шляхи реалізації / І. Д. Бех. – Рідна школа. – № 12. – 1999. – С.7-11.
Гриньова М. В. Саморегуляція: навч.-метод. посіб. / М. В. Гриньова. – Полтава : АСМІ, 2008. – 268 с.
Зязюн І. А. Педагогіка добра: ідеали і реалії: наук.-метод. посіб. / І. А. Зязюн. – К. : МАУП. – 2000. – 312 с.
Сисоєва С. О. Педагогічна творчість / С.О. Сисоєва. – К. : Каравела, 1998. – 150 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.