ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З МАТЕМАТИКИ

Олена Олегівна Дєдова

Анотація


Стаття присвячена аналізу якості тестових завдань з математики, які сконструйовані для підсумкового тестового контролю навчальних досягнень учнів початкових класів. Типи тестових завдань для контролю знань молодших школярів визначені на основі аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури з проблеми дослідження. Визначені психолого-педагогічні умови тестування учнів початкових класів.

Результати тестування учнів проаналізовані за класичною теорією тестів. Апробовані тестові завдання, які пройшли перевірку основних статистичних характеристик й задовольнили вимоги до завдань такого виду, можна використовувати для підсумкового контролю з математики в 4-му класі.


Повний текст:

PDF

Посилання


Авраменко О. В. Статистичні методи в освітніх вимірюваннях. Частина 1. Класична теорія тестування: Навчально-методичний посібник / О. В. Авраменко, Г. Ю. Павличенко, С. Д. Паращук. – Кіровоград : Лисенко В.Ф., 2012. – 120 с.

Анастази А. Психологическое тестирование: В2 т. / Пер. с англ. Предисл. К.М. Гуревича, В.И.Дубовского. – Москва: Педагогика, 1982.

Булах І.Є., Мруга М.Р. Створюємо якісний тест: Навч. посібник. – К.: Майстер-клас, 2006. –160 с.

Звонников В.И. Современные средства оценивания результатов обучения: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений / В.И. Звонников, М.Б. Челышкова. – Москва: Издательский центр «Академия», 2007. – 224 с.

Ингенкамп К. Педагогическая діагностика / Пер. с нем. – Москва: Педагогика, 1991.– 240 с.

Клайн П. Справочное руководство по конструированию тестов. – Киев: ПАН-ЛТД, 1994. – 228 с.

Ляшенко О.І., Раков С.А. Тестові технології і моніторинг в системі освіти України: стан і перспективи розвитку // Вісник ТІМО. – 2008.– № 11-12.– C. 67-70.

Майоров А.Н. Теорія і практика створення тестів для системи освіти. – Львів., 2001. – 296 с.

Равен Д. Педагогическое тестирование: Проблемы, заблуждения, перспективы. – Москва: «Когито-Центр», 2001.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.