ФОРМУВАННЯ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Анотація
В статті висвітлюються основні методичні прийоми використання інтерактивних методів навчання у формі дидактичних сюжетних ігор для формування логічного мислення та проведення змістовних узагальнень розв’язування математичних задач в старших класах. В статті робиться висновок про те, що в структурі дидактичної гри виділяють відносно самостійні елементи – гру і навчання, кожний з яких має складну організацію, що відображає їх специфіку. Третім основним елементом структури є ігрова модель, на основі якої й здійснюється реальна ігрова взаємодія учнів між собою та з педагогом у процесі гри.
Повний текст:
PDFПосилання
Демиденко В.К. Виховання інтересу в учнів до навчання математики. – К.: Знання, 1978. – 183 с.
Коваленко В.Г. Дидактические игры на уроках математики. – М.: Просвещение, 1990. – 91 с.
Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность. Изд. 2-е. – М.: Политиздат, 1977. – 304 с.
Кушнір В.А., Кушнір Г.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.
Пометун О.І. Компетентнісний підхід до оцінювання рівнів досягнень учнів. – К., 2004. – 100 с.
Раков С.А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: Монографія. – Х.: Факт, 2005. – 360 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.