МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ПОВНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ФУНКЦІЇ ТА ПОБУДОВА ЇЇ ГРАФІКА» У СТАРШІЙ ШКОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ МАТЕМАТИЧНОГО ПАКЕТА MAPLE
Анотація
У статті піднімається питання впровадження сучасних освітніх технологій в навчальний процес, зокрема на уроках математики. Було проаналізовано питання використання комп’ютерних технологій під час навчання математики. На прикладі розкрито особливості покрокового розв’язання задачі з теми: «Повне дослідження функції та побудова її графіка» у старшій школі з застосуванням математичного пакета Maple. Автор здійснює аналіз отриманих результатів, вказує на помилки, недоліки в роботі даного математичного пакета, також зазначає переваги використання Maple на уроках математики.
Повний текст:
PDFПосилання
Жалдак М.І Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики// Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання: Зб. Наук. Праць/Редкол. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова. – Вип 7. – 2003. – с. 3-16.
Триус Ю.В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики: [монографія] / Юрій Васильович Триус. – Черкаси: Брама-Україна, 2005. – 400с.
Шкіль М.І. Математичний аналіз: В 2 т. – К.: Вища школа, 2005. – Т.1., 446 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.