ЕВРИСТИЧНЕ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ ЯК КОМП’ЮТЕРНО МЕТОДИЧНА СИСТЕМА
Анотація
У статті обґрунтовано, саме визначення евристичного навчання його мету, обгрунтовано, що евристичне навчання математики є комп‘ютерно зорієнтованою методичною системою. Розглянуто деякі педагогічні програмні засоби, які доцільно використовувати у навчанні прийомам евристичної діяльності. Зазначені можливі способи роботи з такими педагогічними програмними засобами. Розглянуто як формуються евристичні вміння в діяльності учнів. Пояснюється ,що таке евристична задача її формулювання та сам процес розв’язання. Зазначені різні способи постановки цілей навчання та їх характеристика.
Повний текст:
PDFПосилання
Власенко К.В. Актуалізація евристичних ситуацій на уроках геометрії (основна школа) / К.В.Власенко, О.І.Скафа. – Донецьк: Фірма ТЕАН, 2003. – 192 с.
Скафа О.І. Задача як форма і засіб формування евристичної діяльності / О.І. Скафа // Рідна школа. – 2003. – №6. – С.43-47.
Власенко К.В. Навчання стереометрії засобами актуалізації евристичних ситуацій/ К.В. Власенко, О.І. Скафа. –Донецьк: Вид-во НОРД-ПРЕСС, 2004. –124с.
Скафа Е.И. Эвристическое обучение математике: теория, методика, технология. Монография. – Донецк: Изд-во ДонНУ, 2004. – 439 с.
Скафа Е.И. Методические основы построения компьютерных программ управления эвристической деятельностью школьников // Материалы международной научной конференции «Информатизация образования – 2008: Интеграция информационных и педагогических технологий». – Минск: 2008. – С.501-505.
Скафа О.І. Навчання доведенням та евристики // Математика в школі. - 2004.- №5.- С.14-19.
www.donnu.edu.ua/mf/evr/RAR/art27.rar/ концепція формування прийомів евристичної діяльності учнів в процесі навчання математики.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.