ПРОБЛЕМНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

Олена Сергіївна Прудеус

Анотація


У статті розглядаються умови впровадження в освітній процес проблемного навчання для розвитку творчих здібностей школярів. Проблемне навчання сприяє формуванню пізнавальних інтересів і творчого мислення, що забезпечує високій рівень засвоєння знань і мотивацію учнів до навчання. Визначено види і типи проблемних ситуацій які виникають на уроках трудового навчання.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бех І. Д. Виховання особистості: Сходження до духовності / І. Д. Бех. – К. : Либідь, 2006. – 272с.

Волкова Н. П. Педагогіка: посібник. / Н.П Волкова – К. : Вид. центр Академія, 2001. – 576 с.

Манойленко Н. В. Вибрані питання основ теорії технологічної освіти. Частина 1. Курс лекцій. Навч. посіб. для студентів спеціальності технологічна освіта ЗВО / Н. В. Манойленко. – Кропивницький : ЦОП «Авангард», 2018. – 156 с.

Фіцула М. М. Педагогіка: навч. посібник. / М. М. Фіцула – К. : Академія, 2000. – 544 с.

Фурман А. В. Методика застосування проблемних ситуацій на уроці / А. В. Фурман // Проблемні ситуації в навчанні. – К., 1991. – С. 67–72.

Чепіль М. М. Педагогічні технології : навч. посіб. / М. М. Чепіль, Н. З.Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 224 с.

Ягупов В. В. Педагогіка: посібник. / В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.