ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З ТЕХНОГЕННИХ ПРОБЛЕМ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ
Анотація
У статті розглянуто нові підходи до формування в учнів старшої школи компетентностей з техногенних проблем в сучасному суспільстві при вивченні «Технологій». Розглянуто базові складові цих компетентностей та основні техногенні проблеми сьогодення: техногенне забруднення води і повітря, кислотні дощі, парниковий ефект, озонові дірки, накопичення і непереробка промислових і побутових відходів (сміття). Показано, що не менш важливим при вивченні техногенний проблем в сучасному суспільстві є визначення причин і наслідків масштабних техногенних катастроф і аварій.
Повний текст:
PDFПосилання
Коберник О.М. Технології: 11 клас: підручник для загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень / О.М. Коберник, А.І. Терещук, О.Г. Гервас та ін. – К.: Літера ЛТД, 2011. – 160 с.
Мадзігон В.М. Технології: підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів (рівень стандарту, академічний рівень) / В.М. Мадзігон, А.М. Тарара, В.П. Тименко та ін. – К.: Педагогічна думка, 2011. – 172 с.
Постанова Кабінету міністрів України «Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» від 23 листопада 2011 р. № 1392 (в редакції від 21.08.2013).
Ткачук А.І. Вивчення техногенних небезпек, що пов'язані з аваріями на радіаційно небезпечних об'єктах / А.І. Ткачук // Наукові записки. – Вип. 10. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч. 3. – Кропивницький: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016. – С. 141-147.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.