ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ З ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕХНОЛОГІЇ ПРИГОТУВАННЯ ЇЖІ

Аліна Анатоліївна Білопольська

Анотація


У статті розглядається актуальність проведення інтегрованих уроків з трудового навчання, визначено можливості інтеграції освітнього процессу. Висвітлено ознаки за якими класифікують інтегровані уроки. Метою проведення інтегрованих уроків є об’єднання споріднених блоків знань із різних навчальних предметів навколо однієї теми.

Повний текст:

PDF

Посилання


Ампілогова Л. П. Модульна організація уроку. / Л. П. Ампілогова – К. : Шкільний світ, 2008. – 160 с.

Волкова Н. П. Педагогіка: посібник. / Н. П. Волкова – К. : Вид. центр Академія, 2001. – 576 с.

Островерхова Н. М. Аналіз уроку: концепції її, методики, технології / Н. М. Островерхова. – К. : ІНКОС, 2003. – 175 с.

Фіцула М. М. Педагогіка: навч. посібник. / М. М. Фіцула. – К. : Академія, 2000. – 544 с.

Чепіль М. М. Педагогічні технології : навч. посіб. / М. М. Чепіль, Н. З. Дудник. – К. : Академвидав, 2012. – 224 с.

Ягупов В. В. Педагогіка: посібник. / В. В. Ягупов – К. : Либідь, 2002. – 560 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.