ВИКОРИСТАННЯ ФРЕЙМІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ УЧНІВ СТЕРЕОМЕТРІЇ
Анотація
В статті розкривається проблема формування конструктивно‑геометричних умінь та навичок учнів старшої школи і запропоновано фреймову технологію для розвитку вказаних умінь, що сприяють загальнокультурному розвитку учнів. Розглянуто приклади використання фреймової технології при вивченні учнями нових тем курсу стереометрії, які полекшують візуалізацію та графічне зображення фігур.
Повний текст:
PDFПосилання
Presidency Conclusions. Brussels European Council,13/14 March 2008. Council of the European Union.Brussels, 16 March 2008. 7652/08. CONCL 1. Para 8. [Електронний ресурс]. – Режимдоступу:
http://www.eu2008.si/en/News_and_Documents/Council_Conclusions/March/0314ECpresidency_conclusions.pdf.
Гурина Р.В. Фреймовые опоры. / Р.В Гурина. – М., 2007. 96 с.
Колодочка Т.Н. Фреймовая технология как средство интенсификации обучения в эпоху глобальных перемен // Соц. образование, его традиции, проблемыо, перспективы: мат-лы науч.-практ. конф. . / Т.Н. Колодочка–Армавир, 2001. С. 271–273.
Минский МЛ. Фреймы для представления знаний [Текст] / М.Л. Минский. – М.: Энергия, 1979. – 151 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.