ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ СТЕРЕОМЕТРІЇ
Анотація
В статті піднімається проблема диференційованого підходу до навчання стереометрії. Аналізуються сучасні програми з математики, в яких рекомендується використовувати рівневу диференціацію при проведенні занять з учнями. Наводяться основні теоретичні відомості щодо понять «індивідуалізація» та «диференціація» у навчанні. Характеризуються особливості використання диференційованого підходу в навчанні математики: педагогічні умови, методична підготовка вчителя. Наводиться приклад застосування диференційованого завдання для аудиторної самостійної роботи з теми «Перерізи многогранників».
Повний текст:
PDFПосилання
Бевз В.Г. Геометрія: підруч. для 10 кл. загальноосвіт. навч. закладів: профільн. рівень / В.Г. Бевз, Г.П. Бевз, Н.Г. Владімірова, В.М. Владіміров. -К.: Генеза, 2010.
Королюк О.М. Диференційований підхід до організації самостійної роботи студентів технічного коледжу/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://studentam.net.ua/content/view/7685/97/
Мойсеюк Н.Є. Педагогіка: навчальний посібник/ Н. Є. Мойсеюк . Київ: Б.в., 2007. – 655 с.
Навчальні програми для загальноосвітніх навчальних закладів/ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi-dlya-10-11-klasiv
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.