ВИКОРИСТАННЯ МОЖЛИВОСТЕЙ РІЗНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ПАКЕТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Олександра Богданівна Дробот

Анотація


Теорія диференціальних рівнянь є одним з найбільших розділів сучасної математики, має широке застосовується іншими розділами математики, та іншими науками. Тому засвоєння учнями теорії диференціальних рівнянь є дуже важливим. Підчас розв’язання диференціальних рівнянь в аудиторії може втрачатися час на перевірку розв’язків диференціальних рівнянь, проміжні дії, обчислення складних інтегралів, чи побудови графіків. Також може бути втрачено багато часу підчас розв’язання типових задач на складання диференціальних рівнянь, де основною ціллю є не розв’язування диференціальних рівнянь, а їх складання, тобто уміння проектувати певні данні у математичну модель. В такому випадку доцільне використання ІКТ.

В статті розглядаються різні математичні пакети, їх можливості при вивченні математики у старшій школі. Також подається приклад розвязання конкретної задачі у різних математичних пакетах.


Повний текст:

PDF

Посилання


Дьяконов В.П. Довідник із застосування системи PC MATLAB. - М.: В«ФізматлітВ» 1993. - С. 112. -ISBN 5-02-015101-7

Говорухин В.Н., Цибулин В.Г. Компьютер в математическом исследовании. Учебный курс. СПб.: Питер, 2001. 368 с.

Дьяконов В. П. Комп'ютерні математичні системи в освіті. Інформаційні технології / – М.: «Пітер», 1997. –40 с.

Жалдак М.І. Комп'ютер на уроках математики. – Посібник для вчителів – Київ: Техніка, 1997. –303 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.