МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ДІОФАНТОВИХ РІВНЯНЬ ТА ЇХНІХ СИСТЕМ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
Анотація
у статті розглянуто методичні особливості розв’язування рівнянь у цілих числах у шкільному курсі математики, у тому числі розглянуто приклади розв’язування лінійних діофантових рівнянь та їхніх систем; проілюстровано різні способи розв’язування лінійних діофантових рівнянь; розглянуто задачі шкільного курсу математики, що приводять до розв’язання у цілих числах невизначених рівнянь першого степеня з двома невідомими; показано на прикладах розв’язування нелінійних рівнянь у цілих (натуральних) числах; проілюстровано прикладами основні способи розв’язування нелінійних діофантових рівнянь; у статті відмічено, що розв’язування таких задач у старшій профільній школі сприяє поглибленню знань школярів з алгебри і теорії чисел, матеріал може бути використаний у дослідницькій роботі учнів та позакласній роботі.
Повний текст:
PDFПосилання
Бородін О.І. Теорія чисел. Вид. 3-тє, переробл. і доп./О.І. Бородін – К.: Вища школа. 1970, – 275 с.
Вороний О.М. Вибрані задачі шкільної математики. – Кіровоград: КДПУ ім. В. Винниченка, 2004. – 232 с.
Ізюмченко Л.В. Практикум з теорії чисел: Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014. – 76 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.