МОДЕЛЮВАННЯ ЗАДАЧНОЇ СЕРІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ

Олександра Юріївна Васильчук

Анотація


В статті висвітлюються основні методичні прийоми використання задачних серій з метою формування в учнів старших класів математичних компетентностей через навчання їх математичного моделювання. В статті робиться висновок про те, що представлений приклад серії задач, які є змістовно близькими та поступово ускладненими, найповніше демонструє оптимізацію можливостей математичного моделювання як основного виду діяльності старшокласників, що спроможний забезпечити якісне формування математичних компетентностей.


Повний текст:

PDF

Посилання


Адольф В.А. Теоретические основы формирования профессиональной компетентности учителя: дисс. ... д-ра. пед. наук: 13.00.00. – М., 1998. – 357 с.

Аммосова М.С. Профессиональная направленность обучения математике студентов горных факультетов вузов как средство формирования их математической компетентности: дисс. … канд. пед. наук: 13.00.00. – Красноярск, 2009. – 180 с.

Головань М.C. Компетенція та компетентність: порівняльний аналіз понять // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: наук. журн. – Суми: Сум ДПУ ім. А.С. Макаренка, 2011. – № 8 (18). – С. 224–234.

Кушнір В.А., Кушнір Г.А., Ріжняк Р.Я. Інноваційні методи навчання математики // Навчально-методичний посібник. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008. – 148 с.

Кушнір В.А., Ріжняк Р.Я. Розв’язування математичних задач інтегративного змісту засобами комп’ютерного моделювання // Математика в школі. – 2009. – № 10. – С. 34–39.

Моторіна В.Г. Дидактичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів математики у вищих педагогічних навчальних закладах: дис. ... д-ра. пед. наук: 13.00.04. – Х.: Нац-й пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди, 2005. – 512 с.

Овчарук О.В. Компетентності як ключ до оновлення змісту освіти // Стратегія реформування освіти в Україні: рекомендації з освітньої політики. – К.: «К. І. С.», 2003. – 296 с.

Пометун О.І. Компетентнісний підхід – найважливіший орієнтир розвитку сучасної освіти // Рідна школа. – 2005. – № 1. – С. 65–69.

Раков С.А. Формування математичних компетентностей учителя математики на основі дослідницького підходу у навчанні з використанням інформаційних технологій: дис. … д-ра пед. наук: 13.00.02 – теорія і методика навчання інформатики / Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. – Харків, 2005. – 526 с.

Семенова А.В. Формування професійної компетентності фахівців засобами парадигмального моделювання // Педагогіка вищої школи: навч. посіб. / Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – К.: Знання, 2007. – С. 432–446.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.