МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ

Дмитро Ігорович Воронін

Анотація


У статті розглядаються проблеми позакласної роботи з учнями як важливого елементу освітнього процесу.

Зокрема, проаналізовано зміст понять: позакласна, позашкільна, позанавчальна, позаурочна робота, методи і форми організації позакласної роботи.

Виокремлено та описано методичні особливості позакласної роботи, котрі необхідно враховувати вчителю при організації та проведенні занять з учнями основної школи для формування й розвитку творчого потенціалу школярів, виробленню в них важливих умінь і навичок пошукової, дослідницької діяльності, самостійного здобуття необхідних знань.


Повний текст:

PDF

Посилання


Волкова Н.П. Педагогіка / Н.П. Волкова. – К.: 2007. – 235 с.

Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття») [Електронний ресурс]: – Режим доступу: www.ippo.org.ua

Кобзар Б.С. Внеурочная воспитательная работа в школах и группах продленного дня / Б.С. Кобзар. – К.: Рад. школа, 1988. – 306 с.

Педагогика: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов / Ю.К. Бабанский, В.А. Сластенин, Н.А. Сорокин и др.; Под. Ред. Ю.К. Бабанского. – 2-е изд., доп. и перераб. – М.: Просвещение, 1988. – 479 с.

Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти. – 3-тº вид., перероб. і доп. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2005. – 232 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.