ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИКОНАННЯ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ПРОЕКТІВ

Ірина Володимирівна Воінкова

Анотація


У статті проаналізовані наукові підходи до розуміння та визначення компетенції, інформатичних компетентностей, компетентнісного підходу. У змісті української освіти на засадах компетентнісного підходу посилюються практичний, міжпредметний і прикладний аспекти освіти, тому у статті висвітлено важливість формування інформатичних компетентностей особистості у процесі діяльності, а саме у виконанні міждисциплінарних проектів. Визначено потенціал впровадження і наслідки реалізації методу проектів на основі міждисциплінарних зв’язків з огляду вчителів,  учнів і освіти в цілому. 


Повний текст:

PDF

Посилання


Ахмеджянова Е. В. Проектна діяльність учнів в рамках освітньої середньої школи / Є. В. Ахмеджянова // Педагогічні науки. – 2007. – № 4.

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / С. У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 376 с.

Гузій Н. Історичні витоки проблеми майстерності та професіоналізму педагогічної праці // Педагогічна майстерність: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія. – Київ–Глухів, 2005. – С. 118–120.

Енциклопедія освіти [Текст] / гол. ред. В. Г. Кремень; Акад. пед. наук України. – К.: Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Каракозов С.Д. Інформаційна культура в контексті загальної теорії культури особистості // Педагогічна інформатика, 2000.– №2.– С. 41-55.

Морзе Н.В., Барна О.В., Вембер В.П., Злочевська М.В., Ігнатенко О.В., Давиденко О.П, Кузьмінська О.Г. Інформатична компетентність учнів може бути вищою від тих, хто їх навчає? (за матеріалами моніторингового дослідження з інформатичних компетентностей випускників в Україні) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/903/1/N_Morze_V_Vember_O_Kuzminska_O_Barna_M_Zlochevska_O _Ihnatenko_O_Davydenko_KSHKS_5.pdf

Морзе Н.В. Як навчати вчителів, щоб комп’ютерні технології перестали бути дивом при навчанні? ) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://elibrary.kubg.edu.ua/854/1/N_Morze_KSHKS_6.pdf

Урбанович А. А. Психологія управління: Учб. допомога. - Мінськ: Харвест, 2001. – 640 с.

Селевко Г. Компетентності та їх класифікація // Народна освіта. – 2004. – № 4. – С. 138–143.

Хуторской А. В. Ключові компетенції як компонент особистісно орієнтованої парадигми освіти // Народна освіта. – 2003. – № 2. – С. 58–64.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.