ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ПІДГОТОВКИ З ГЕОМЕТРІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Катерина Юріївна Іванова

Анотація


У статті розглянуто проблему геометричної підготовки та її роль у фаховій підготовці майбутніх учителів початкових класів. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури окреслено педагогічні умови, які забезпечують ефективну геометричну підготовку майбутніх учителів початкових класів. Визначено такі педагогічні умови вдосконалення геометричної підготовки майбутніх фахівців початкової освіти: забезпечення відповідності змісту нормативних документів щодо геометричної підготовки здобувачів ступеня вищої освіти бакалавр спеціальності 013 – «Початкова освіта» сучасним вимогам суспільства; виокремлення курсу «Елементи геометрії» з курсу «Математика», побудованого на фузіоністському підході; підвищення мотивації майбутніх учителів початкових класів при вивченні просторових відношень та геометричних фігур; забезпечення високого рівня геометричної підготовки майбутніх учителів початкових класів; забезпечення сучасною науково-методичною літературою.   The article deals with current state of teaching geometry in the mathematics course at the Primary School Teachers Training Faculty. It is found out that this state is not sufficiently satisfy the current needs of society and the personal interests of young people. It is determined that the limited time that is given to the study of spatial relationships and geometric figures, failure and imperfection of educational and methodological support of Geometry course, low level of Geometric training of school leavers gives opportunities to speak on serious difficulties arising before prospective primary school teachers during understanding the geometrical concepts, graphic image manipulation, using visual images in conditions of learning situations, orientation in space and etc. In the article the problem of Geometric training and its role in the professional training of primary school teachers is examined. The analysis of psychological and educational literature outlines the pedagogical conditions that provide effective geometrical training of prospective primary school teachers. It is determined the following pedagogical conditions of geometric training improvement of prospective specialists of primary education: providing accordance of the normative documents content of Geometric training of higher education candidates of bachelor degree of specialty 013 – "Primary Education" to modern requirements of society; distinguishing the course "Elements of Geometry" and the course "Mathematics", based on fuzionist approach; rising motivation of prospective primary school teachers in the study of spatial relationships and geometric figures; providing a high level of geometric training of prospective primary school teachers; provide by a modern scientific and methodical literature.

Повний текст:

PDF

Посилання


Гармаш О. В. Дидактичні умови формування просторових уявлень в учнів початкової школи : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «теорія навчання» / Гармаш Олена

Василівна. – К, 2011. – 24 с.

ГСВО МОНУ. Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-кваліфікаційна характеристика бакалавра за спеціальністю 6.010100 «Початкове навчання» напряму підготовки 0101 «Педагогічна освіта» : вид. офіційне. – К. : МОН України, 2006. – 57 с.

Державний стандарт загальної початкової освіти : [затв. Постановою КМ України від 20.04.2011 р. № 462] // ОСВІТА.UA : [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911/.

Лодатко Є. О. Математична культура вчителя початкових класів [Текст]: монографія / Євген Олександрович Лодатко; за заг. ред. проф. С. Т. Золотухіної. – Рівне–Слов’янськ: Підприємець Маторін Б. І., 2011. – 324 с.

Шереметьева О.В. Задачи на построение с использованием сетки в процессе подготовки будущих учителей начальных классов / Шереметьева Ольга Владиславовна // «Начальная школа: плюс – минус». – № 08, 2004, с. 42–46.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.