ОПТИМІЗАЦІЯ ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ ПРИ ЗАПРОВАДЖЕННІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРИКЛАДІ ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМИ L-МІКРО
Анотація
У статті розглядається особливості виконання фізичного експерименту за допомогою інформаційних технологій на прикладі маятника Максвела за програмою «L - Мікро».
The article deals with the physical features of the experiment with the help of information technology on the example of the pendulum Maxwell.
Повний текст:
PDFПосилання
Величко С.П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі. - Кіровоград, 1998.- 302с.
Гуржій А.М., Величко С. П., Жук Ю.О. Фізичний експеримент у
загальноосвітньому навчальному закладі( організація та основи методики): Навчальний посібник. – К.:ІЗМН, 1999.- 303с.
Донець Н., Величко С. Раціональність запровадження інформаційних технологій у фізичному практикумі для студентів нефізичних спеціальностей//Наукові записки. – Випуск 82. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2009. – Ч.1.С. 274 – 279.
Жук Ю.О. Викладання фізики і нові інформаційні технології навчання//Фізика та астрономія в школі.-№2,1996.-С.2-5.
Остапчук С. ЕОМ у навчальній лабораторії під час вивчення курсу
фізики//Студентський вісник. – Випуск 2. Кіровоград РВВ КДПУ ім.. В. Винниченка, 2004. – С. 215-217.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.