ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНІ ЗАДАЧІ ЯК ПРОПЕДЕВТИЧНИЙ ЧИННИК ДО ПІДГОТОВКИ І ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНОГО ПРАКТИКУМУ З ФІЗИКИ

Віктор Павлович Вовкотруб, Наталія Володимирівна Подопригора

Анотація


Реалізація діяльнісного підходу у навчальному фізичному експерименті потребує суттєвих кроків до пропедевтичної підготовки учнів. Вирішення проблеми автори статті пропонують здійснювати через постановку і розв’язування експериментальних задач до організації і виконання робіт фізичного практикуму.

Implementation of the activity approach in the teaching of physics experiment requires substantial steps to propedevticall in training students. The authors offer a solution to meet the challenges in the process of organizing and performing laboratory work of physical training.


Повний текст:

PDF

Посилання


Богомолова І.В. Організаційно-педагогічні умови особистісно-орієнтованого навчання учнів вечірньої загальноосвітньої школи: автореф. дис.. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.09 «Теорія навчання» / І.В. Богомолова. – Харків, 2008. – 20 с.

Вовкотруб В.П. Вступ до навчального фізичного експерименту: Для студентів вищих педагогічних навчальних закладів /В.П. Вовкотруб, Н.О. Ментова Н.О., Н.В. Подопригора – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2007. – 155 с.

Гончаренко С.У. Олімпіади з фізики. Завдання. Відповіді / С.У. Гончаренко – Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2008. – 400 с.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету міністрів України № 1392 від 23.11.2011) // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. – Офіц. вид. – К. : Видавництво «Педагогічна преса», 2012. – № 4-5. – 64 с.

Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики / За ред. І.М. Гельфгата. – Харків: Гімназія, 2007. – 80 с.

Навчальні програми для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів [Електронний ресурс]: Програма для середніх навчальних закладів. Фізика. 10-11 класи. Профільний рівень // Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. Офіційний

веб-сайт. – Режим доступу до програми: http: //www.mon.gov.ua /ua /activity /education /56 /general-secondary-education /educational_programs /1352202396/

Національна доктрина розвитку освіти : затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347/2002 // Освіта України. – 2002. – 23 квітня (№ 33). – С. 4-6.

Подопригора Н.В. Використання електронних засобів для моделювання фізичних дослідів / Н.В. Подопригора // Фізика та астрономія в школі. – 2002. – №4. – С. 18-19.

Сусь Б.А. Діяльнісний підхід під час навчання фізики у вищих навчальних закладах в умовах сучасного навчального середовища / Б.А. Сусь, Н.А. Мисліцька // Наукові записки. Серія: педагогічні науки. – Кіровоград, 2001. – Вип. 98. – С. 271-273.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.