ФАХОВІ ЗАВДАННЯ ЯК ЗАСІБ СПРЯМОВАНОГО ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ МАЙБУТНІМИ ЕКОНОМІСТАМИ
Анотація
Стаття присвячена проблемі впровадження фахових завдань в професійне навчання майбутніх економістів. Розкрито сутність поняття “фахові завдання”, сформульовано основні вимоги та розглянуто методичні підходи до побудови системи таких завдань. Розроблена класифікація фахових завдань в залежності від складності відповідних математичних моделей. Зроблено висновок, що використання фахових завдань значно підвищує ефективність навчання.
The article considers the issue of introducing specific tasks into theprofessional education of future economists. The essence of the concept ”specialty based tasks”, is unflded. The main reanirements are formulated, the methodical approaches to making up such tasks are considered. The classification of spccialty-based tasks on the basis of complexity of mathematic models is developed. The conclusion comerning to the application of such specialty based tasks is drawn to raise the effectiveness of study
Повний текст:
PDFПосилання
Дутка Г.Я. Фундаменталізація математичної освіти майбутніх економістів: монографія / Г.Я. Дутка; наук. ред. д-р пед. наук, проф., чл.-кор. АПН України М.І. Бурда. – К.: УБС НБУ, 2008. – 478 с.
Сисоєва С.О. Педагогічна творчість: розв’язування творчих фахових задач засобами інформаційних технологій: навч.-метод. посіб. / С.О. Сисоєва, О.Г. Смілянець. – Вінниця: ЦПННМВ, 2006. – 180 с.
Дутка Г.Я. Формування вмінь студентів розв’язувати прикладні задачі при навчанні математики в коледжі економічного профілю: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Дутка Ганна Яківна – К., 1998. – 187 с.
Рум’янцева К.Є. Підготовка майбутніх економістів до розв’язування творчих фахових завдань засобами моделювання: дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Рум’янцева Катерина Євгеніївна – Вінниця, 2009. – 227 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.