КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ ПРИ ВИВЧЕННІ ФІЗИКИ У ВНЗ І-ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ

Михайло Васильович Крижанівський

Анотація


В Україні актуальне вироблення нових форм перевірки знань. Стаття привертає увагу до контрольних форм перевірки знань з фізики у ВНЗ І –ІІ рівнів акредитації. Пропонується три різновиди контрольних завдань: вступний випереджувальний тестовий контроль, підсумкова тематична контрольна робота, семестрова контрольна робота. Наводяться по два варіанти прикладів кожної контрольної роботи.

 

In Ukraine there are substantial changes in the methods of teaching general subjects in 1st and 2nd level of accreditation higher educational institutions due to making certain parts of material self-study. Physics is an important basic discipline that forms a students’ scientific world view, develops their imagination and thought process. The author developed and described several types of control tasks, which is a structural part of the test: introductory test control, thematic control and final semester control. Each of them is held at a particular, logically defined educational process, time, has its purpose, objectives, and what determines the makeup of the work. Because in College in the cycle of General subjects used a 12-point scale assessment of knowledge, all test tasks are calculated on a grading from 1 to 12 points.The program recently changed for this discipline, there are interesting innovative approaches to its teaching but diagnosis of acquired knowledge and skills is always important. The article draws attention to the control forms of testing physics knowledge in Kirovograd college of agriculture mechanization. Three types of multilevel control tasks are offered: introductory proactive test control, final thematic tests, semester test


Повний текст:

PDF

Посилання


Алексейчук І.С. Про технологію створення системи тестувань /І.С.Алексейчук// Нові технології навч.: Науково- методичний збірник.– К.:НМЦВД, 2000. – С. 43– 92.

Берещук М.Я. Тестовий контроль і рейтинг в освіті: Навч. посібник/М.Я. Берещук, Ю.П. Бархаєв, Г.В.Стадник. – Харків: ХНАМГ, 2006.– 106 с.

Гельфгат І.М. та ін. Збірник різнорівневих завдань для державної підсумкової атестації з фізики/ І.М. Гельфгат – Харків: Гімназія, 2003. – 80 с.

Ґудзь В.В. Фізика: Посібник для підготовки та проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень.10 кл./В.В.Гудзь – Тернопіль: Мандрівець, 2002. – 64 с.

Кирик Л.А. Фізика – 10. Різнорівневі самостійні та контрольні роботи/ Л.А.Кирик Харків: «Гімназія», 2002. – 192 с.

Орлянський О.Ю. Фізика. Готуємось до тестування: Зб. задач для абітурієнтів / О.Ю. Орлянський, Р.С. Тутік. – Д.: Вид-во Дніпропетр. нац.ун-ту, 2006. – 232 с.

Попова Л. Тестовий контроль як засіб оптимізації навчального процесу [Електронний ресурс]/ режим доступу до публікації :http//oldconf.org.ua/node/767.

Фізика. Навчальна програма для вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, які здійснюють підготовку молодших спеціалістів на основі базової загальної середньої освіти. – Київ, 2010 р.-42 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.