ФОРМУВАННЯ ЦІЛІСНИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕГРОВАНОГО ОБРАЗУ СПОСОБУ ГЕОМЕТРИЧНИХ ПЕРЕТВОРЕНЬ

Олена Олексіївна Душкевич

Анотація


У статті розглядається модель навчального процесу із використанням інтегративного підходу, спрямованого на формування в учнів цілісних та системних знань в процесі вивчення математики, наведено приклад реалізації цього підходу при вивченні геометричних перетворень.

In the article the model of the learning process is considered, using an integrative approach aimed at the development of students' holistic and systematic knowledge in the study of mathematics, is an example of this approach in the study of geometric transformations.


Повний текст:

PDF

Посилання


Босовський М.В. Граничний перехід в геометричних задачах / М.В. Босовський // Дидактика математики: проблеми і дослідження. – 2004. – Вип. 22. – с. 132-135.

Математика (тригонометрія, геометрія, елементи стохастики) з комп’ютерною підтримкою: Навч. посіб. / А.В. Грохольська, М.І. Жалдак, О.Б. Жильцов – К.: МАУП, 2004 – 456 с.

Короткий термінологічний словник з педагогіки / [упр. С. Г. Мельничук]. – Кіровоград, 2004.

Кушнір В.А. Інтеграція знань та умінь учнів при використанні різних методів доведення математичних речень / В.А. Кушнір, Р.Я. Ріжняк // Наукові записки. – Випуск 90. – Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка. – 2011.

Кушнір В.А. Формування в учнів складних умінь використовувати моделювання у процесі розв'язування математичних задач інтегративного змісту / В.А. Кушнір, Р.Я. Ріжняк // Математика в школі. – 2009. – № 5. – с. 13–17.

Любарська О.М. Інтеграційні процеси в освіті / О.М. Любарська // Психолого-педагогічні та лінгвістичні аспекти викладання мовознавчих дисциплін у вищій та середній школі: Збірник доповідей міжвузівської конференції. – Миколаїв, 1998. - с. 20-24.

ttp://mankovkash1.at.ua/publ/metodichni_ob_39_ednannja/prirodnichi_nauki/integracija_znan_z_predmetiv_prirodnicho_matematichnogo_ciklu_problemi_ta_shljakhi_jikh_virishennja/16-1-0-6


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.