СИСТЕМИ КОМП’ЮТЕРНОГО ТЕСТУВАННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ: АНАЛІЗ ПРОГРАМНИХ РІШЕНЬ
Анотація
Розглянуто низку популярних програмних засобів та он-лайн ресурсів для створення тестів та проведення тестування у загальноосвітніх навчальних закладах. Проведено ґрунтовний аналіз систем за такими критеріями як тип ліценції, вартість програм, якість документації, сумісність з операційними системами, рік створення та перспективи розвитку, багатомовність системи та можливість локалізації, максимальна кількість користувачів та кількість тестових завдань, наявність протоколу тестувань та сервісів для аналізу та збереження результатів тестування, можливість імпорту та експорту тестового завдання у різних форматах, використання різних форматів комп'ютерної графіки і мультимедійних файлів сервісів. Надано рекомендації щодо добору комп’ютерних систем тестування та впровадження у навчальний процес. Визначено перспективи подальших досліджень з проблем впровадження систем комп'ютерного тестування.
Knowledge of software and hardware is important, and in today’s fast-paced information technology world. In this paper, we describe systems testing (control) of student’s knowledge.. Although computers have had an important role in educational testing for decades, the widespread availability of personal computers has focused interest on the appropriate role of computerization in the development, administration, scoring, and interpretation of tests. Although it is always tempting in the discussion of any innovation, this review will resist the urge to view computerized testing or computerized interpretation of tests as a panacea for all of the limitations of non-automated procedures. In fact, computerized test interpretation raises several new ethical issues and complications that magnify the latent problems of inexperienced test users It remains clear that skillful and imaginative clinical use of tests and assessment will always require the reasoned guidance of the experienced professional. Computers remain a tool to the professional, admittedly a more complex tool than previously available to the individual user. There are presented recommendations of the best tools of computer system testing and implementation of the learning process.
Повний текст:
PDFПосилання
Баля С.А. Моніторинг навчальних досягнень учнів як об’єкт стандартизації якості освіти / С.А.Баля // Педагогічний дискурс. – вип. 9. – 2011. – с.19-22
Булах І. Є. Створюємо якісний тест: навч. посіб. / І. Є. Булах, М. Р. Мруга. – К.: Майстер клас. – 2006. – 160 с.
Фетісов В.С. Комп’ютерні технології в тестуванні: навч.-метод. посіб/ В.С. Фетісов. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2011. – 140 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.