МАТЕМАТИЧНА СКЛАДОВА ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ В КОНТЕКСТІ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО КОНКУРСУ «УЧИТЕЛЬ РОКУ–2016»
Анотація
У статті розглянуто математичну складову фахової майстерності учителя на прикладі конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»: висвітлено вимоги, що висувались до учасників конкурсу, описано основні аспекти конкурсних випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу (оцінювання Інтернет-ресурсу, проведення майстер-класу, проходження тестування з фахової майстерності; оцінка володіння учителями засобами ІКТ, проведення уроку та захист навчального проекту); представлено детальний аналіз фахового випробування (тестових завдань відкритої й закритої форми, а також ускладнених задач), встановлено зв’язок тестових завдань з фаху зі шкільним курсом математики, показана можливість подальших досліджень у галузі, які випливають з пройдених фахових завдань; відмічені позитивні результати проведення конкурсу та наведені пропозиції щодо покращення фахової підготовки студентів педагогічних внз і підвищення кваліфікації вчителів математики.
Mathematical component of professional skills of the teacher on the example of competition “Teacher of the Year 2016” in the nomination “Mathematics” is examined in the article: the requirements for the participants were documented and the main aspects of competitive tests of the qualifying and final stages of the competition were described (assessment of the Internet resource, master-class, testing of professional skills, evaluation of the teachers' grasp of ICT tools and of the lesson held by teachers, the defense of individual educational projects); moreover, a detailed analysis of professional testing was presented (test tasks of the open and closed type and solving of advanced problems), the relation of test tasks in specialty with the school course of mathematics was determined and the possibility of further research in the field arising from the performed professional tasks was shown; generally the positive impact of the held competition was emphasized and detailed proposals for improving of professional training of students at pedagogical universities and training of teachers of mathematics were suggested.
Повний текст:
PDFПосилання
Конкурс під лінійку / «Освіта України», офіційне видання МОН України. – Київ: ДП «Педагогічна преса», 30 травня 2016 р. – № 21 (1477). – С. 8.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.