ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОСТОРОВИХ ВІДНОШЕНЬ ТА ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР

Катерина Юріївна Іванова

Анотація


У статті розглянуто проблему організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів при вивченні просторових відношень та геометричних фігур. На підставі аналізу психолого-педагогічної літератури визначено роль самостійної роботи у геометричній підготовці майбутніх учителів початкових класів. Серед окреслених аспектів проблеми організації самостійної роботи майбутніх фахівців початкової освіти при вивченні просторових відношень та геометричних фігур головними визначено такі: 1) нерозробленність змісту; 2) незабезпеченість інформаційними засобами; 3) недостатній рівень сформованості вмінь для виконання самостійної науково-дослідної роботи; 4) незабезпеченість науково-методичною літературою. З’ясовано, що зазначені проблеми потребують перегляду процесу організації та змісту геометричної підготовки, пошуку нових підходів до викладання геометричного матеріалу в курсі математики студентів спеціальності «Початкова освіта».

 

The article deals with the problem of independent work of prospective primary school teachers in the study of spatial relationships and geometrical shapes. The role of independent work in geometrical training of primary school teachers is determined due to the analysis of psychological and pedagogical resources. The main aspects among the outlined ones of the organization of independent work of prospective specialists of primary education in the study of spatial relationships and geometrical shapes are: 1) undeveloped of the content; 2) lack of informative tools; 3) insufficient level of skills to perform independent scientific and research work; 4) lack of scientific and methodical resources. It is found that these problems are required to revision of the organization process and the content of geometrical training, researching new approaches to teaching geometrical material in Math course of students of «Primary Education»


Повний текст:

PDF

Посилання


Лодатко Е.А. Геометрическая составляющая профессиональной подготовки учителя начальной школы / Геометрия и геометрическое образование в современной средней и высшей школе : сб. трудов III Междунар. науч. конференции (к 75-летию Е.В. Потоскуева), Тольятти, 27–29 ноября 2014 г. / Под общ. ред. Р. А. Утеевой. – Тольятти: Изд-во ТГУ, 2014. – С. 70–74.

Лодатко Є.О. Математична культура вчителя початкових класів: монографія / Євген Олександрович Лодатко; за заг. ред. проф. С. Т. Золотухіної. – Рівне –Слов’янськ: Підприємець Маторін Б. І., 2011. – 324 с.

Орел Л.О. Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів / Лілія Олександрівна Орел // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2013. – Вип. 6. – С. 153 ‒ 157.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.