ОЦІНЮВАННЯ РОЗУМІННЯ ЛОГІКИ ДОВЕДЕННЯ ТВЕРДЖЕНЬ В ТЕОРІЇ ГРАНИЦЬ ПОСЛІДОВНОСТЕЙ

Ольга Валентинівна Авраменко, Юлія Григорівна Білецька

Анотація


Стаття присвячена розробці тесту для контролю вмінь доводити задачі теорії границь послідовностей та
аналізу його впровадження. В статті наведені окремі приклади, показана доцільність використання тестових завдань. Окреслено перспективи розробки дистанційного курсу навчання та застосування системи мережевого тестування.


Повний текст:

PDF

Посилання


Аванесов В.С. Композиция тестовых заданий / В.С. Аванесов. – М.: Центр тестирования, 2002. – 240 с.

Аванесов В.С. Теория и методика педагогических измерений (материалы публикаций) / В.С. Аванесов. – М.:ЦТ и МКО УГТУ-УПИ, 2005. – 98 с.

Авраменко О.В. Статистичні методи в освітніх вимірюваннях: [навч.-метод. посібн.]. / О.В. Авраменко,Г.Ю. Павличенко, С.Д. Паращук. – Кіровоград: Вид. Лисенко В.Ф., 2012. – Ч. 1. Класична теорія тестування. – 118 с.

Боровкова Т.И. Мониторинг развития системы образования: [учебн. пос.]. / Т.И. Боровкова, И.А. Морев. –Владивосток: Изд-во ДВУ, 2004. – Ч. 1. Теоретические аспекты. – 150 с.

Вимірювання в освіті: [підручник]. / За редакцією О.В.Авраменко. – Кіровоград: Вид. Лисенко В.Ф., 2011. –360 с.

Демидович Б.П.Сборник задач и упражнений по математическому анализу / Б.П. Демидович. – [13-е изд.,испр.] – М: Изд-во Моск. ун-та ЧеРо, 1997. – 624 с.

Ингенкамп К. Педагогическая диагностика: [пер. с нем.]

К.Ингекамп. – М.: Педагогика, 1991. – 240 с.

Капкаева Л.С. Формирование методических умений у будущих учителей математики в процессе изучения математических дисциплин. / Л.С. Капкаева. // Проблемы современного

образования. – 2013. – № 4. – Режим доступу:

http://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-metodicheskih-umeniy-u-buduschih-uchiteley-matematiki-v-protsesse-izucheniya-matematicheskih-distsiplin

Крутецкий В.А. Психология математических способностей школьников / В.А. Крутецкий; Под ред.Н.И. Чуприковой. – М.: Ин-т практ. психологии, 1998. – 411 с.

Кугай Н.В. Розвиток умінь старшокласників доводити твердження у процесі вивчення алгебри і початків аналізу : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд.: спец. 13.00.02 / Кугай Н.В. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2007. – 20 с.

Кугай Н.В. Про задачі на доведення і дослідження / Н.В. Кугай // Актуальні проблеми теорії і методики навчання математики: [тези доп.].– К.: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2004. – С. 92-93.

Кухар Л.О. Конструювання тестів / Л.О. Кухар, В.П. Сергієнко. – Луцьк, 2010. – 182 с.

Майоров А.Н. Теория и практика создания тестов для системы образования / А.Н. Майоров. – М.: Интеллект-центр, 2001. – 296 с.

Милютіна І.М. Тестування як ефективний метод перевірки професійної компетентності студентів. /І.М. Милютіна. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/15024/

Слєпкань З.І. Методика навчання математики: [підручник для студ. матем. спец. вищ. пед. навч. закл.] /3.І. Слєпкань. – [2-ге вид., доп. і перероб.] – К.: Вища школа, 2006. – 582 с.

Про національну доктрину розвитку освіти. – Режим доступу: http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/347/2002.

Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. – Режим доступу:

http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/344/2013.

Сергієнко В.П. Методичні рекомендації зі складання тестових завдань. / В.П. Сергієнко, Л.О. Кухар. – К.:Вид-во НПУ, 2011. – 41 с.

Шкіль М.І. Математичний аналіз / М.І. Шкіль. – [3-є вид. перероб. і доп.] – К.: Вища школа, 2005. – 447 с.

Школьний О.В. Основи теорії та методики оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи в Україні: [монографія]. / О.В. Школьний. – К.: Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – 424 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.