АКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ І.Є. ТАММА
Анотація
Однією з проблем сучасної освіти є пасивне навчання. Серед вчителів спостерігається тенденція навчати за допомогою традиційних методів, тобто вчителецентрований підхід. Освітні ж дослідження показують, що для розвитку ґрунтовного розуміння предметів, потрібно застосовувати інтерактивний або активний методи навчання, надавати перевагу особистісно-орієнтованому підходу. Ця проблема не нова. Ігор Євгенович Тамм у своїй педагогічній діяльності використовував саме активні методи навчання, хоча на той момент це питання не так широко обговорювалось в методичних колах. Ефективністю його методів навчання можна вважати велику кількість послідовників І.Є. Тамма, які досягли колосального успіху в науці. Методика Тамма актуальною є і нині.
Повний текст:
PDFПосилання
Воспоминания о Тамме / [Фейнберг Е.Л., Гинзбург В.Л., Дремин И.М., Марков М.А. и др.]; под ред.Е.Л. Фейнберг. – [3-е изд.] – Москва: Издат,1995. – 433 с.
Маццоліні Алекс. Неефективність традиційного пасивного (трансмісивного) викладання – режим доступу: http://www.kspu.kr.ua/images/download-files/conf-2015-10-06/pres-2.pdf.
Садовий М.І. Вибрані питання загальної методики навчання фізики: [навч. посібн. для студ. ф.-м. фак. вищ. пед. навч. закл.] / М.І. Садовий, В.П. Вовкотруб., О.М. Трифонова. – Кіровоград: ПП «Центр оперативної поліграфії»,«Авангард», 2013. – 252 с.
Соколофф Девід. Залучення студентів за допомогою стратегій науково-обґрунтованого,активноготехнологізованого активного навчання – режим доступу: http://www.kspu.kr.ua/images/download-files/conf-2015-10-06/pres-1.pdf.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.