УДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТОВОГО НАПОВНЕННЯ КУРСУ «ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ»

Олександр Миколайович Царенко

Анотація


У статті проаналізовано чинники сучасного соціального середовища, які зумовлюють потребу вдосконалити змістове наповнення нормативної дисципліни «Інформаційно-технічні засоби навчання», що вивчається майбутніми вчителями технологій, і запропоновано оновити лабораторний практикум на основі конкретних методичних рекомендацій.


The factors of modern social environment that caused the need to improve semantic content of normative discipline "Information and technical learning tools" are analyzed in the article. The discipline "Information and technical learning tools" is studied by future teachers of technologies. The author also proposed to upgrade laboratory practice based on methodological recommendations.


Повний текст:

PDF

Посилання


Л. Ширшова. Важные мысли крупнейшей мировой образовательной конференции ISTE-2015 [Електронний ресурс] / Люся Ширшова. ‒ 2015. –Режим доступу.: https://newtonew.com/overview/iste-2015-key-messages. – Назва з екрану.

Царенко О.М. Педагогічні основи формування у майбутніх учителів умінь застосовувати ТЗН у навчально-виховному процесі: дис. ... канд. пед. наук: 13.00.09 / Царенко Олександр Миколайович. – К., 2000. – 237 с.

Буйницька О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання: навч. посіб. / О.П. Буйницька. – К.: ЦУЛ, 2012. – 240 с.

Сучасні інформаційні засоби навчання: навч. посіб. [Гороль П.К., Гуревич Р.С., Коношевський Л.Л., Шестопалюк О.В.]. – К.: Освіта України, 2007. – 536 с.

Беспалько В.П. Природосообразная педагогика / В.П. Безпалько. – М.: Народное образование, 2008. – 512 с.

Локшина О.І. Зміст шкільної освіти в країнах Європейського Союзу: теорія і практика (друга половина ХХ – початок ХХІ ст.): монографія / О.І. Локшина. – К.: СПД Богданова А.М., 2009. – 404 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.