НАВЧАЛЬНИЙ ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРЕМЕНТ ЯК ЗОВНІШНІЙ РЕСУРС РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ

Людмила Павлівна Суховірська

Анотація


В статті розглядається зовнішній ресурс – навчальний фізичний експеримент та його вплив на розвиток потенціальних ресурсів особистості на основі ресурсного підходу.


The article considers the external resource is a physical experiment and its impact on the development of potential resources of the personality on the basis of the resource approach.


Повний текст:

PDF

Посилання


Величко С.П. Розвиток системи навчального експерименту та обладнання з фізики у середній школі [монографія] / С.П. Величко. – Кіровоград, 1998. – 302 с.

Вовкотруб В.П. Ергономіка навчального експерименту: Для студентів, вчителів і викладачів фізики / В.П. Вовкотруб. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 310 с.

Разумовский В.Г. Развитие творческих способностей учащихся в процессе обучения физики / В.Г. Разумовский. – М. : Просвещение, 1975. – 265 с.

Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии – СП6 : Изд-во «Питер», 2000. – 712 с. : ил. – (Серия «Мастера психологии»).

Суховірська Л.П. Принципи ресурсного підходу в навчальному процесі з фізики / Л.П. Суховірська // Наукові записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Частина 3. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. –Вип. 5. – С. 179–182.

Шарко В.Д. Сучасний урок фізики: технологічний аспект / Посібник для вчителів і студентів / В.Д. Шарко – К. : ТОВ «Фірма «Есе», 2005. – 220 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.