ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЮ ІНФОРМАЦІЄЮ ЯК СКЛАДОВА ГОТОВНОСТІ УЧНЯ ДО САМООСВІТИ З ФІЗИКИ

Тетяна Петрівна Поведа

Анотація


В статті описано організацію роботи учнів на уроках фізики з навчальною інформацією різних типів: аналіз тексту підручника, визначень і формулювань законів; робота з формулами; аналіз розв’язаних задач; розгортання інформації на базі даних таблиці; особливості «читання» графіків, малюнків, схем. Така діяльність сприяє розвитку навчально-логічних умінь – аналізу, синтезу, порівняння, узагальнення; розвитку критичності та самостійності мислення учнів. Здатність осмислювати, згортати та розгортати інформацію шляхом рефлексії формує уміння учня вчитися, самостійно здобувати знання з будь-якого інформаційного джерела, що значно підвищує якість засвоєння знань з фізики.


The article describes the organization of the students in physics lessons with educational information of different types: text analysis, textbook definitions, formulas, tasks, tables, graphics, drawing. This activity promotes educational and logical skills of students: analysis, synthesis, comparison and synthesis; criticality and independence of thinking students. Ability to interpret, minimize and deploy information through reflection promotes their ability to independently acquire knowledge from any information source.


Повний текст:

PDF

Посилання


Атаманчук П. С. Дидактичне забезпечення семінарських занять курсу «Методика навчання фізики» (загальні питання)» : навчальний посібник / П.С. Атаманчук, Т. П. Поведа, О. М. Семерня. – Кам’янецьПодільський : КПНУ імені Івана Огієнка, 2012. – С. 163-171.

Поведа Т. П. Особистісно орієнтований підхід до самостійної роботи з підручником у системі результативного навчання фізики / Т. П. Поведа // Розвиток пізнавальної самостійності учнів в процесі роботи з підручником фізики Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Чернігівські методичні читання з фізики. 2008». – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – С. 117-121.

Поведа Т. П. Організація роботи з навчальною інформацією з фізики як складова розвитку самостійності та здатності учня до самоосвіти / Т. П. Поведа // Збірник наукових праць фізикоматематичного факультету. – Кам’янець-Подільський : Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – Випуск 2. – С. 125-133.

Про затвердження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти (Постанова Кабінету міністрів) / Режим доступу до док.:

http://www.mon.gov.ua/gr/obg/2011/konts_22_03_2011.doc

Про Концепцію загальної середньої освіти / Режим доступу до док.: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/main


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.