ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ ІСНУЮЧИХ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ПІДГОТОВКИ ІНЖЕНЕРІВ ДО ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Юлія Юріївна Бєлова

Анотація


У статті проаналізовані сучасні методичні підходи підготовки майбутніх інженерів машинобудівельної галузі до проектувальної діяльності. Виокремлено їх недоліки та переваги. Запропоновано новий підхід щодо організації професійної підготовки зазначених фахівців до інженерного проектування засобами об’єктно-орієнтованої інтеграції технічних знань.

In the articles analysed modern methodologies of preparation of future engineers of машинобудівельної industry are to a design activity. Their defects and advantages are distinguished. New approach offers in relation to organization of professional preparation of the marked specialists to the engineering design by facilities of the object-oriented integration of technical knowledge.


Повний текст:

PDF

Посилання


Бєлова Ю.Ю. Формування знань, вмінь та навичок з проектувальної діяльності як необхідна компонента професійної підготовки майбутнього інженера // Наукові праці ДНТУ. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. – 2012. – Вип. 2 (12). – С. 38 – 41.

Государственные образовательные стандарты высшего профессионального образования (ГОС ВПО) [Электронный ресурс] / М-во образования РФ, российское образование, федеральный портал. – Режим дотупа: http://www.edu.ru/db/portal/spe/index.htm. - Название с экрана.

Довідник кваліфікаційних характеристик працівників. Випуск 1 “Професії керівників, професіоналів, фахівців та технічних службовців, які є загальними для всіх видів економічної діяльності” Розділ 2. “Професії робітників, які є загальними для всіх видів економічної діяльності”. – Краматорськ: Центр продуктивності, 2001. – 280с.

В.А. Іванчук. Особливості вивчення курсу «Деталі машин» у вищих педагогічних навчальних закладах [Електронний ресурс] // Національна бібліотека України ім. В.І. Вернадського : [сайт] / Іванчук В.А. – режим доступу: www.nbuv.gov.ua /portal/soc_gum / Sitimn / 2010_24 / index.html. – Загл. з екрану.

Комплекс нормативних документів для розробки складових системи стандартів вищої освіти. –К.: 1998.

Навчально-методичний комплекс професійно-орієнтованих дисциплін напряму підготовки 6.010103. Технологічна освіта: Навч.посіб. / Під ред. В.І. Амелькіна. – Донецьк: ТОВ «Юго-Восток, Лтд», 2008. – С. 124 – 134.

Общая и профессиональная педагогика: Учебное пособие для студентов, обучающихся по специальности «Профессиональное обучение»: В 2-х книгах / Под ред. В.Д. Симоненко, М.В. Ретивых. -- Брянск: Изд-во Брянского государственного университета, 2003. - Кн.1 - 174 с.

Хоменко В.Г., Чуприна Г.П., Лазарєв М.І. Теоретичні та методичні засади навчання програмних засобів захисту інформації на основі подвійного дидактичного узагальнення : монографія / В.Г. Хоменко, Г.П. Чуприна, М.І. Лазарєв. – Донецьк : ЛАНДОН-ХХІ, 2011. – 173 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.