ФІЗИЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ У ВСЕБІЧНОМУ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА

Юлія Миколаївна Лимарєва

Анотація


У статті на основі аналізу досліджень сучасних учених та методів навчання подано узагальнене значення фізичного експерименту у продуктивній організації навчального процесу з фізики та його значення у формуванні всебічно розвиненої особистості. Охоплюючи діяльнісний підхід, співпрацю, практичну діяльність, розвиток логічного мислення, свідомий підхід до дій, акуратність, точність, послідовність, відповідальність, наочне навчання та причинно-наслідкові зв’язки фізичний експеримент виступає ємким та різноплановим у підтримці зацікавленості, а також єдності навчання, виховання та розвитку особистості.


The article based on the research of modern scientists and teaching methods presents a synthesis of the values of physical experiment in the production of the educational process in physics and its importance in shaping a fully developed personality. Embracing the activity approach, cooperation, practical activity, the development of logical thinking, conscious approach to operations, accuracy, accuracy, consistency, responsibility, visual learning and causal relationships physics experiment appears capacious and versatile to support the interest and the unity of training and personal development.


Повний текст:

PDF

Посилання


Кузьменко О.С., Величко С.П. Розвиток навчального експерименту на основі сучасного обладнання з фізики / О. Кузьменко, С. Величко / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 159 – 165.

Лимарєва Ю.М. Організація контролю якості виконання лабораторних робіт з методики навчання фізики у педагогічних ВНЗ / Ю. М. Лимарєва // Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami - 2014 // Materiały X Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji«Perspektywiczne opracowania są nauką i technikami - 2014» (07 - 15 listopada 2014 roku) Volume 9. Pedagogiczne nauki / Nauka i studia – Przemyśl. : 2014. – С. 16 – 19.

Мартинюк О. Інновації у навчанні студентів-фізиків основам автоматизації фізичних досліджень та експерименту / О. Мартинюк / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 176 – 181.

Мєняйлов С. М. Навчальний експеримент як засіб поєднання наочності та абстрактного мислення у процесі навчання фізики / С. М. Мєняйлов // Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 17 – 18 травня 2013 р. / Відповідальний редактор: С. П. Величко – Кіровоград: ПП «Ексклюзив-Система», 2013. – С. 122 – 124.

Подопригора Н. Про навчання експериментальних та теоретичних методів фізики у педагогічному університеті / Н. Подопригора / – Наукові записки. – Випуск 4. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. – С. 204 – 210.

Руднєва В. М. Навчальний експеримент у курсі медичної та біологічної фізики / В. М. Руднєва // Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 17 – 18 травня 2013 р. / Відповідальний редактор: С. П. Величко – Кіровоград: ПП «Ексклюзив-Система», 2013. – С. 144 – 146.

Семакова Т. О. Формування самоосвітніх умінь студентів за допомогою фізичного експерименту/ Т. О. Семакова // Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали конференції, м. Кіровоград, 17 – 18 травня 2013 р. / Відповідальний редактор: С. П. Величко – Кіровоград: ПП «Ексклюзив-Система», 2013. – С. 146 – 147.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.