ПСИХОЛОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ З МАТЕМАТИКИ

Олена Олексіївна Соменко

Анотація


Стаття присвячена аналізу психологічних передумов формування та розвитку пізнавальної активності майбутніх вчителів математики. Розглядаються основні чинники становлення пізнавального інтересу та їх взаємозв’язок із процесами формування пізнавальної активності особистості.


This article is devoted to analysis the psychological preconditions of formation and development of the cognitive activity of future teachers of mathematics. The main factors of becoming of the cognitive interest and its elationship with the processes of formation of cognitive activity of the individual are considered.


Повний текст:

PDF

Посилання


Алексеєнко Т.А. Формування пізнавальної активності студентів в умовах блокової організації навчання: автореф. дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.01 «Теорія та історія педагогіки» / Т.А. Алексеєнко. – К., 1995. – 25 с.

Бабина Н.Ф. Как активизировать познавательную деятельность учащихся // Школа и производство. – 2003. – № 3. – С. 16-18.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник / С.У. Гончаренко. – К. : Либідь, 1997. – 206 с.

Давыдов В.В. Теория развивающего обучения / В.В. Давыдов. – М.: ИНТОР, 1996. – 544 с.

Краткий психологический словарь / под общ. ред.: А.В. Петровского, М.Г. Ярошевского. – Ростов н/Д. : «Феникс», 1998. – 512 с.

Матюшкин A.M. Психологическая структура, динамика и развитие познавательной активности // Вопросы психологии. – 1982. – № 4. – С. 5-17.

Морозова Н.Г. Учителю о познавательном интересе / Н.Г. Морозова. – М.: Знание, 1979. – 48 с.

Орлов В.И. Активность и самостоятельность учащихся в обучении // Специалист. – 2002. – №5. – С. 29-31.

Узнадзе Д.Н. Психология установки / Д.Н. Узнадзе. – СПб. : Питер, 2001. – 416 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.