ОЦІНКА ЯКОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІЗ ЗАХИСТУ ІНФОРМАЦІЙНИХ РЕСУРСІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ КРИПТОЛОГІЇ
Анотація
У статті висвітлюється питання оцінки якості спеціалізованого програмного забезпечення із захисту інформаційних ресурсів у процесі навчання криптології. На основі аналізу стандартів якості програмного забезпечення, вимог до програмних засобів навчального призначення, з врахуванням особливостей предмету навчання, сформульовано показники та критерії, яким повинно відповідати програмне забезпечення з криптології.
The article deals with the assessment of the quality of the specialized software for protection of information resources in teaching cryptology. Based on the analysis of software quality standards, requirements for educational software, taking into account the characteristics of the education object, formulated indicators and criteria to be met by software cryptology.
Повний текст:
PDFПосилання
Вострокнутов И. Е. Теория и технология оценки качества программных средств образовательного назначения / И. Е. Вострокнутов. – М.: Госкоорцентр информационных технологий, 2005. – 300 с.
Дем’яненко В. М. Методичні рекомендації з оцінювання якості електронних засобів та ресурсів у навчально-виховному процесі /В. М. Дем’яненко, М. П. Шишкіна // Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс]. — 2011. — №6(26). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/589/462
Лаврентьєва Г. П. Методичні рекомендації з оцінювання психолого-педагогічних характеристик якості електронних освітніх ресурсів. Г. П. Лаврентьєва // Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс]. — 2014. — №3(41). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1048/796#.U_X7qcV_u84
Лапинский В. В. Педагогические требования к цифровым образовательным ресурсам / В. В. Лапинский // Современные достижения в науке и образовании : сб. трудов ІІІ Междунар. науч. конф., 16–23 сент. 2009 г., г. Тель-Авив (Израиль). – Хмельницкий : ХНУ, 2009. 251 с. – С.163 – 165.
Роберт И. В. Современные информационные технологии в обучении: дидактические проблемы; перспективы использования / Роберт И. В. . – М.: Школа Пресс, 1994. – 205 c.
Спірін О. М. Інформаційно-комунікаційні технології навчання: критерії внутрішнього оцінювання якості. О. М. Спірін // Інформаційні технології і засоби навчання [Електронний ресурс]. — 2010. — №5(19). — Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/358#.U_X9n8V_u85
Шишкіна М.П. Діяльнісні аспекти створення вимог до програмних засобів навчального призначення / М.П.Шишкіна // Матеріали Міжнародної Інтернет-конференції «Впровадження електронного навчання в освітній процес: концепції, проблеми, рішення» [Електронний ресурс], Тернопіль, 21–22 жовтня 2010 року. – Режим доступу - http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/?p=285
Програмні засоби ЕОМ. Показники і методи оцінювання якості (ISO/IEC 9126:1991, IDT) : ДСТУ 2850:1994. — [Чинний від 1996-01-01]. — К. : Держспоживстандарт України, 2006. — 42 с. — (Національні стандарти України).
Програмні засоби ЕОМ. Забезпечення якості. Терміни та визначення : ДСТУ 2844:1994 — ДСТУ 2844:1994. — [Чинний від 1996-01-01]. — К. : Держспоживстандарт України, 1996. — 22 с. — (Національні стандарти України).
Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів: монографія / [Жалдак М.І., Шишкіна М.П., Лапінський В.В., Скрипка К.І. та ін.]; за наук. ред. проф. М.І.Жалдака – К.: Педагогічна думка, 2012. – 132 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.