ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АДАПТОВАНОСТІ УЧНІВ ДО ВИКОНАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ЗАВДАНЬ З ФІЗИКИ ЗА ВІЛЬНИМ ВИБОРОМ

Віктор Павлович Вовкотруб

Анотація


Організація і постановка різнорівневих експериментальних завдань в профільній школі потребує формування експериментального досвіду учнів у основній школі і перенесення на наступні етапи навчання фізики. Наведені варіанти забезпечення умов для розширення змісту формування і перенесення експериментального досвіду до вивчення кінематики.

 

Organization and raising of experimental tasks at type school needs forming of experimental experience of students at basic school and transference on the next stages of studies of physics. The variants of providing of terms are resulted for expansion of maintenance of forming and transference of experimental experience to the study of kinematics.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Анофрикова С. В. Не учить самостоятельности, а создавать условия для её проявления / Анофрикова С. В. // Физика школе. – 1995. – № 3. – С. 38–46.

Богоявленская Д. Б. О предмете и методе исследования творческих способностей / Диана Борисона Богоявленская // Психологический журнал. – 1995. – Т. 16. - № 5. – С. 49–58.

Вовкотруб В. П. Ергономіка навчального фізичного експерименту / Вовкотруб В. П. Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2005. – 308 с. – ISNB – 966-8089-332.

Вовкотруб В.П. Ергономічний підхід до розвитку шкільного фізичного експерименту. Монографія.- Київ, 2002.- 280 с.

Вовкотруб В. П. Вступ до навчального фізичного експерименту / В. П. Вовкотруб, Н.О. Ментова., Н.В. Подопригора. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім.В.Винниченка, 2007. – 155 с.

Егоров А. С. Психология умственного труда / А. С. Егоров, В. П. Зарядский. – Л. ЛГУ, 1973. – 210 с.

Коробова І. В. Рівневий підхід до виконання лабораторних робіт як умова розвитку творчого мислення учнів Коробова І. В. // Фізика та астрономія в школі. 1998. – № 4. – С. 45–47.

Наумчик В. Н. Наглядность демонстрационном зксперименте по физике: эргон. подход / Наумчик В. Н., Саржевский А. М. – Мн. : БГУ, 1983. – 96 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.