ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ

Ольга Леонідівна Швай

Анотація


У статті розглядаються деякі методичні підходи до організації дослідницької роботи першокурсників у процесі викладання математичних курсів у вищих навчальних закладах. Визначено особливості та можливості творчого розвитку студентів. Зазначено умови ефективного застосування технологій рефлексії.

The issue considers some methodological approaches to the organization of research work of first-year students in a process of teaching math courses in high schools.The features and capabilities of the creative development of students are identified. Here also are the conditions for an effective application of the technology of reflection specified.


Повний текст:

PDF

Посилання


Степанов С.Ю. Принципы рефлексивной психологии педагогического творчества / С.Ю. Степанов, Г.Ф. Похмелкина, Т.Ю. Колошина, Т.В. Фролова // Вопросы психологии. - 1991. - №5. - С. 5-14.

Приходченко К.І. Поняття «інтелект» як когнітивний компонент регуляції творчого освітньо-виховного середовища / К.І. Приходченко // Педагогіка формування творчої особливості у вищій і загальноосвітній школах: Збірник наукових праць. - Запоріжжя, 2009. - Вип. 5 (58). - С. 157-161.

Рогозіна О.В. Удосконалення дослідницької діяльності студентів як основна програм навчання. / Рогозіна О.В.// Наукові записки. - Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. - Тернопіль: ТНПУ, 2007. - №8. - С. 83-88.

Чашечникова О.С. Створення творчого середовища в умовах диференційованого навчання математики: монографія / О.С. Чашечникова. - Суми: Видавництво ПП Вінниченко М.Д., 2011.- 412с.

Щедровицкий П.Г. Очерки по философии образования (статьи и лекции) / П.Г. Щедровицкий. - М.: Педагогический центр "Эксперимент", 1993. - С. 52-53.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.