РОЛЬ ШАБЛОНІВ У НАВЧАННІ НИЗЬКОРІВНЕВОМУ ПРОГРАМУВАННЮ

Олександр Филимонович Баранюк

Анотація


У статті подається аналіз проблеми підвищення ефективності навчання низькорівневому програмуванню в умовах дефіциту навчальних годин шляхом використання шаблонів та розкриваються основні напрями застосування шаблонів.

The article presents an analysis of the problem of increasing low-level programming teaching under conditions of training time restrictions by means of using patterns and main scopes of patterns applying are considered.


Повний текст:

PDF

Посилання


Баранюк О. Пошук шляхів підвищення ефективності вивчення мови асемблера / О. Баранюк // Наукові записки. Серія : проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. - Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011. - Вип. 2. - С. 18-26.

Agarwal K.K., Agarwal A.A. Do We Need a Separate Assembly Language Programming Course? / K.K. Agarwal, A.A. Agarwal // Journal of Computing Sciences in Colleges. - 2004. - V. 19. - No. 4. - pp. 246-251.

Devedzic V. Software Patterns / V. Devedzic // Chang, S.K. Handbook of Software Engineering and Knowledge Engineering. - Singapore : World Scientific Publishing Co., 2002. - pp. 645-671.

East, J.P., Thomas S.R., Wallingford E., Beck W., Drake J. Pattern-based programming instruction / J.P. East, S. R. Thomas, E. Wallingford, W. Beck, J. Drake // Proceedings of the ASEE Annual Conference and Exposition. - Washington, 1996. - Режим доступу: http://www.cs.uni.edu/~wallingf/patterns/papers/asee96.pdf

Gomes, A. Learning to Program - Difficulties and Solutions / A. Gomes, A.J. Mendes // International Conference on Engineering Education. - ICEE, 2007. - pp. 283-287.

Haberman B., Muller O. Teaching Abstraction to Novices: Pattern-Based and ADT-Based Problem-Solving Processes / B. Haberman, O. Muller // Frontiers in Education Conference. - New York, 2008. - pp. F1C7-F1C12.

MacKenzie S. A. Structured Approach to Assembly Language Programming / S. MacKenzie // IEEE Transactions on Education. - 1988. - Vol. 31. - No. 2. - pp. 123-128.

Muller O., Haberman B., Averbuch H. (An almost) pedagogical pattern for pattern-based problem-solving instruction / O. Muller, B. Haberman, H. Averbuch // ACM SIGCSE Bulletin. - 2004. - Vol. 36. - No. 3. - pp. 102-106.

Reek M.M. A Top-down Approach to Teaching Programming / M.M. Reek // ACM SIGCSE Bulletin. - 1995. - Vol. 27. - No. 1. - pp. 6-9.

Winslow L. Programming Pedagogy : A Psychological Overview / L. Winslow // SIGCSE Bulletin. - 1996. - № 28 (3). - pp. 17-22.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.