ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ПРОЕКТНО-ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ОСНОВ ПРОЕКТУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ

Наталя Мироненко

Анотація


У статті обґрунтовано значення вивчення дисципліни «Основи проектування та моделювання» як основи підготовки майбутнього вчителя технологій до проектно-технологічної діяльності.

 

In the article grounded value of study of discipline of «Basis of planning and design» as bases of preparation of future teacher of technologies to to project-technological to activity.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Коньок М.М. Проектно-технологічна діяльність учнів на уроках з трудового навчання // Вісник Чернігівського державного педагогічного університету імені Т.Г. Шевченка. Випуск 53. Серія: педагогічні науки: Збірник. – Чернігів: ЧДПУ, 2008. – С. 97 – 100. (7)

Куценко Т. Метод проектів у навчальній діяльності школярів. // Трудова підготовка в закладах освіти. - №4-2006-с. 25-29. (11)

Методика навчання учнів 5-9 класів пректуванню в процесі в процесі вивчення технології обробки деревини і металлу.–Умань: УДПУ, 2004-с. 486. (8)

Методика трудового навчання: проектно-технологічний підхід: Навчальний посібник / Бербец В. В.; Дубова Н. В.; Коберник О. М.; Кравченко Т. В. та ін. / За заг. ред. О. М.Коберника, В. К.Сидоренка. – Умань: РВЦ Софія, 2008. – 215 с. (3)

Проектно-технологічна діяльність учнів на уроках трудового навчання: теорія і методика: Монографія / За заг. ред. О.М.Коберника. – К.: Науковий світ, 2003. – 162 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.