ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ НАСТУПНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ

Ольга Володимирівна Єжова

Анотація


Стаття присвячена проблемі взаємозв’язку між різними етапами освіти в системі «професійно- технічний навчальний заклад – вищий навчальний заклад». В результаті проведеного кількісного аналізу навчальних планів педагогічного вузу та ПТНЗ встановлено, що існують передумови суттєвого скорочення часу на вивчення випускниками ПТНЗ у вузі дисциплін, пов’язаних зі швейним виробництвом.

 

The article deals with the relationship between the various stages of education in the "vocational education - higher education." As a result of quantitative analysis of curricula teaching high school and vocational schools found that there are significant prerequisites for reducing time to study VET graduates in university courses related to garment production.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Анісімов М. В. Теоретико-методологічні основи прогнозування моделей у професійно-технічних навчальних закладах:[монографія] /М. В. Анісімов. – Київ-Кіровоград: ПОЛІУМ, 2011. – 464 с.

Литвин А. В. Наступність у професійній підготовці фахівців машинобудівного профілю в системі «ВПУ – вищі заклади освіти: автореф. дис. На здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. В. Литвин. – К., 2002. – 20 с.

Профессиональная педагогика: Учебник для студентов, обучающихся по педагогическим специальностям и направлениям /[А. М. Новиков, Б. С. Гершунский, Е. Г. Осовский и др.]; под ред. С. Я. Батышева, А. М. Новикова. - [3-е изд. ]. - М.: Изд-во ЭГВЕС, 2009. – 456 с.

Рягин С. Н. Преемственность среднего общего и высшего профессионального образования в условиях их системных изменений: автореф. дисс. … доктора пед. наук: 13.00.01/С Н. Рягин; – М., 2010 – 42 с.

Шереметьева Ю.А. Преемственность в профессиональном образовании: ретроспективный анализ/Ю.А. Шереметьева// Проблеми інженерно-педагогічної освіти: зб. Наук. Праць. – 2007. – Вип. 17. – С. 216- 226.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.