ВИКОРИСТАННЯ НАОЧНОСТЕЙ ТА НОВИХ КОМ’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З ФІЗИКИ

Віктор Сергійович Шуліка

Анотація


У статті розглянуті можливості використання засобів наочності під час складання та розв’язування задач з фізики. Запропоновані приклади задач із використанням презентацій, фотографій, відео фрагментів та нових інформаційних технологій. Визначено вплив наочності під час розв’язування задач на розвиток пізнавального інтересу учнів.

 

The article deals with the possibilities of using visual methods during the formation and solution of physics problems. The examples of problems with the using of presentations, photos, videos and new information technologies are suggested. The influence of visual methods during solution of physics problems for development of student’s cognitive interest is determined.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Босенко Ф. З. Наочність при розв’язуванні задач з фізики / Ф. З. Босенко. – Київ: Радянська школа, 1971. – 120 с.

Величко С., Слободяник О. Програмні засоби математичної підтримки під час вивчення загального курсу фізики / С. Величко, О. Слободяник. – вид. «Педагогічна преса». – Фізика та астрономія в сучасній школі. –2012. –№ 3 (98). – C. 36

Стецик С., Мартинюк М. Інноваційні технології навчання фізики в старшій школі / С. Стецик, М. Мартинюк. – вид. «Педагогічна преса». – Фізика та астрономія в сучасній школі. –2013. – № 1 (104). – C. 7.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.