РОЗРОБКА НАВЧАЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ ПІДПРОГРАМ ДЛЯ НИЗЬКОРІВНЕВОГО ПРОГРАМУВАННЯ

Олександр Филимонович Баранюк

Анотація


У статті подається аналіз проблеми підвищення ефективності навчання низькорівневому програмуванню в умовах дефіциту навчальних годин і пропонується розробка навчальної бібліотеки підпрограм введення-виведення для полегшення навчання початківців.


The article presents an analysis of the problem of increasing low-level programming teaching effectiveness under conditions of training time restrictions by means of using the library of input/output subroutines facilitating teaching novices.


Повний текст:

PDF

Посилання


Баранюк О. Роль шаблонів у навчанні низькорівневому програмуванню / О. Баранюк // Наукові записки. Серія : проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Кіровоград : РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014. – Вип. 5. – С. 7–12.

Юров В.И. Assembler : учебник для вузов / В.И. Юров. – 2-е изд. – СПб. : Питер, 2003. – 637 с.

Agarwal K.K., Agarwal A.A. Do We Need a Separate Assembly Language Programming Course? / K.K. Agarwal, A.A. Agarwal // Journal of Computing Sciences in Colleges. – 2004. – V. 19. – No. 4. – pp. 246–251.

Devedzic V. Software Patterns / V. Devedzic // Chang, S.K. Handbook of Software Engineering and Knowledge Engineering. – Singapore : World Scientific Publishing Co., 2002. – pp. 645–671.

Gomes, A. Learning to Program – Difficulties and Solutions / A. Gomes, A.J. Mendes // International Conference on Engineering Education. – ICEE, 2007. – pp. 283–287.

Haberman B., Muller O. Teaching Abstraction to Novices: Pattern-Based and ADT-Based ProblemSolving Processes / B. Haberman, O. Muller // Frontiers in Education Conference. – New York, 2008. – pp. F1C7– F1C12.

MacKenzie S. A. Structured Approach to Assembly Language Programming / S. MacKenzie // IEEE Transactions on Education. – 1988. – Vol. 31. – No. 2. – pp. 123–128.

Reek M.M. A Top-down Approach to Teaching Programming / M.M. Reek // ACM SIGCSE Bulletin. – 1995. – Vol. 27. – No. 1. – pp. 6–9.

Winslow L. Programming Pedagogy : A Psychological Overview / L. Winslow // SIGCSE Bulletin. – 1996. – № 28 (3). – pp. 17–22.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.