ЕЛЕМЕНТИ ІНФОРМАЦІЙНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Сергій Олександрович Подласов, Валентин Петрович Бригінець

Анотація


Проаналізоване поняття «інформаційно-навчальне середовище», описані засоби навчання фізики у цьому середовищі для технічного університету.


Analyzed the concept of "information-learning environment" described means of teaching physics in this
environment for technical assistance.


Повний текст:

PDF

Посилання


Закон україни Про освіту (Відомості Верховної Ради УРСР (ВВР), 1991, N 34, ст.451).

George F. Kneller. Introduction to the Philosophy of Education. New York: John Wiley and Sons, 1971. P. 20—21.

Габа І. М. Освітнє середовище: соціально-психологічна парадигма / Актуальні проблеми психології, Т. 7, вип. 22, с. 24 – 31.

Биков В.Ю. Теоретико-методологічні засади створення і розвитку сучасних засобів та е-технологій навчання // Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992 – 2002. Збірник наукових праць до 10 – річчя АПН України / Академія педагогічних наук України. – Частина – 2. – Харків: “ОВС”, 2002. – С. 182 – 199.

Биков В.Ю. Методичні системи сучасних інформаційно-освітніх технологій // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти: Збірник наукових праць / За редакцією Л.Л.Товажнянського та О.Г. Романовського. – Вип.. 3. – Харків: НТУ “ХПІ”, 2002. – С. 73-83.

Жук Ю.О. Роль засобів навчання у формуванні навчального середовища // Нові технології навчання: Наук.-метод. зб. – К.: ІЗМН. 1998. – Вип. 22. – С. 106 –112.

Биков В.Ю. Теоретично-методологічні засади моделювання навчального середовища сучасних педагогічних систем // Інформаційні технології і засоби навчання / Електронне наукове фахове видання. – 2006 – Вип. 1, Режим доступу http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/em1/emg.html

Педагогика : учебн. пособие [для студентов педагогических вузов и педагогических колледжей] / под ред. П. И. Пидкасистого. – М. : Педагогическое общество России, 1998. – 640 с.

Асмолов А. Г. Российская школа и новые информационные технологии: взгляд в следующее десятилетие/ Асмолов А. Г., Семенов А. Л., Уваров А. //Изд-во «НексПринт», 2010. – 84 с.

Іваницький О. І. Формування інформаційної культури майбутнього вчителя фізики в умовах інформаційно-комунікаційного середовища / О. І. Іваницький // Збірник наукових праць Кам’янець- Подільського національного ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія Педагогічна. – Камянець-Подільскький національний університет імені Івана Огієнка, 2012. – Вип. 18: Інновації в навчанні фізики: національний та міжнародний досвід. – С. 13 – 16.

Психология и педагогика: Учебное пособие/Николаенко В.М., Залесов Г.М., Андрюшина Т. В. и др.; Отв.ред. В.М. Николаенко. – М.: ИНФРА-М; Новосибирск: НГАЭиУ, 2001. – 175 с.

Моисеенко В.И., Подласов С.А. // Виртуальные лабораторные работы по физике / Международной конференции «Физика в системе современного образования (ФССО-09)» / Санкт-Петербург, 31 мая – 4 июня 2009 г. Т.2. СПб. Изд-во РГПУ им. А.И. Герцена, 2009. – 374 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.