ФОРМУВАННЯ УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ З ВИКОРИСТАННЯМ МЕРЕЖНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Олександра Миколаївна Соколюк

Анотація


У статті розглянуто особливості процесу формування умінь і навичок учнів загальноосвітніх навчальних закладів у навчальному процесі, який організовано на базі самостійного використання учнями мережних технологій для пошуку і використання інформації. На основі аналізу літературних джерел показано неоднозначність трактування понять «уміння» і «навички», необхідність трансформації цих понять в педагогічних технологіях, орієнтованих на використання засобів інформаційно-комунікаційних технологій.

In the article the features of formation process of abilities and skills of pupils of general educational establishments in educational process are considered. The educational process is organized on the base of the independent use of network technologies by pupils for search and use of information. On the basis of analysis of literary sources the ambiguousness of interpretation of concepts "ability" and "skill", as well as necessity of transformation of these concepts for pedagogical technologies, which are oriented to the use of means of information and communication technologies is shown.

 


Повний текст:

PDF

Посилання


Выготский Л.С. Динамика умственного развития школьника в связи с обучением / Л.С. Выготский // Педагогическая психология. — М., 1991. — С. 391- 410.

Гамезо М. В., Домашенко И.А. Атлас по психологии: Информационно-методическое пособие для студентов по курсу «Психология человека» Изд. 3-е, испр., доп. М.: Педагогическое общество России, 2003. – 322 с.

Давыдов В.В. Теория развивающего обучения / В.В. Давыдов. - М.: ИНТОР, 1996. – 544 с.

Запорожец А.В. Психология действия / А.В. Запорожець. – М. : НПО МОДЭК, 2000. – 736 с.

Нурминский И.И. Статистические закономерности формирования знаний и умений учащихся / И.И. Нурминский, Н.К. Гладышева. - М. : Педагогика, 1991. - 224 с.

Психологический словарь [Электронный ресурс] – Режим доступа:http://shop.psy.net.ru/dictionaries/psy.html

Рудик П. А. Психология / П. А. Рудик. – М., 1967. - 345 с. – С. 196-208.

Соколюк О.М. Особливості формування в учнів умінь і навичок проведення навчальних досліджень в комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі на базі кабінету фізики середньої школи / Соколюк О.М.// Наукові записки. - Випуск 72. - Серія: Педагогічні науки. – Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2007. – Частина 1. – С.224 – 228.

Теплов Б.М. Психология и психофизиология индивидуальных различий. Избранные психологические труды / Б.М. Теплов. – М. : Институт практической психологии, 1998. – 544 с.

Усова А.В. О критериях и уровнях сформированности познавательных умений учащихся / А.В. Усова // Сов. педагогика. – 1980. - №12. – С. 45-48.

Формирование учебной деятельности школьников / [под ред. В.В. Давыдова, И. Ломпшера, А.К. Марковой]. - М. : Педагогика, 1982. - 216 с.

Фридман Л.М. Формирование умений и навыков / Л.М. Фридман // Психопедагогика общего образования. – М., 1997. – С.170-188.

Ходжава 3. И. Проблема навыка в психологи / 3.И. Ходжава. – Тбилиси, 1960. – 296 с.

Швалб Ю.М. Психологические модели целеполагания / Ю.М. Швалб. – К.: Стилос, 1997. - 235 с.

Эльконин Д.Б. Психология обучения младшего школьника. Избранные психологические труды /Д.Б. Эльконин.- М.: Педагогика, 1989. – 560 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.