РОЗВИТОК ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ СУЧАСНИМИ ЗАСОБАМИ ЕКСПЕРИМЕНТУВАННЯ

Олексій Анатолійович Забара

Анотація


У статті аналізується сучасна методика виконання навчальних дослідницьких робіт фізичного практикуму, яка будується на поєднанні навчальної моделі лазера та засобів ІКТ і спрямована на поліпшення фахової фізичної підготовки на основі інтеграції теоретичної та експериментальної складових цієї підготовки. Рекомендується нова методика підготовки та виконання лабораторних робіт обов'язкового фізичного практикуму, яка передбачає запровадження елементів синергетичного підходу й ґрунтується на взаємозв'язку та взаємообумовленості реального і віртуального експериментів.

 

This article analyzes the current method execution education alresearc hphysical workshop, which is based on a combination of educational models and laser ICT and aimstoimprove physical fitness professional based on the integration of the oretical and experimentaltational components oft his preparation. Recommended a new method of preparation and laboratory work mandatory physical work shopthatin volves the introduction of elements of a synergistic approach and is based on the interconnection and interdependence of real and virtual experiments.


Повний текст:

PDF

Посилання


Величко С.П. Розвиток системи навчального фізичного експерименту в сучасній середній школі: дис. … доктора пед. наук: 13.00.02 / Величко Степан Петрович. − К., 1998. – 480 с.

Величко С.П. Лабораторний практикум зі спецкурсу «Лазер у викладанні шкільного курсу фізики». Посібник для студентів 5 курсу фізико-математичного факультету/ Величко С.П ., Забара О.А., Сірик П.В.: За ред. С.П.Величка. − Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка, 2014.- 148с.

Забара О.А. Організація індивідуальної роботи студентів на основі ІКТ у процесі підготовки та виконання фізичного практикуму. / О.А. Забара: наук. ред.: проф. С.П. Величко – Кіровоград: ПП «Ексклюзив Систем», 2014. – 50 с.

Петриця А.Н. Співвідношення віртуального та реального у навчальному експерименті у процесі вивчення фізики в основній школі: дис. … канд. пед. наук: 13.00.02 / Петриця Андрій Назарович. – Кіровоград: КДПУ ім. В. Винниченка, 2010. – 196с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.