ВИКОРИСТАННЯ КОМП'ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ФІЗИКИ У ВИЩИХ ПРОФЕСІЙНО- ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ

Ольга Миколаївна Яковлєва

Анотація


У статті теоретично обґрунтовано необхідність та способи використанні інформаційно- комунікаційних технологій на уроках фізики у вищих професійно-технічних навчальних закладах освіти. Виділено етапи використання мультимедія на уроках фізики, зазначено правила використання аудіовізуальних засобів навчання. Вказані педагогічні цілі, які можуть бути досягненні за допомогою запропонованих педагогічно-програмних засобів.

 

In the article in theory grounded necessity and methods the use information and communication technologies on the lessons of physics in professional educational establishments. Highlight stages of multimedia lessons on physics, these rules use of audiovisual training. These educational goals that can be achieved using the proposed pedagogical and software.


Повний текст:

PDF

Посилання


Спірке О. Використання інформаційних і комп'ютерних технологій: переваги та проблеми [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://osvita.ua/school/technol/7144/

Падун Н.О., Поприткіна Д.Ш. Використання комп’ютерних технологій – один із засобів підвищення ефективності вивчення біології у сучасній школі // Наукові записки НДУ ім.М.Гоголя. Психолого-педагогічні науки. – 2011. - №1. – с.96-98

Слободян. С., Збаравська Л. Комп’ютерні засоби навчання фізики студентів аграрно-технічних університетів [Електронний ресурс] - Режим доступу: http://conf.fizmat.tnpu.edu.ua/?p=85.

Про затвердження Правил використання комп'ютерних програм у навчальних закладах [Електронний ресурс] : Наказ Міністерства освіти і науки України 02.12.2004 N 903 / Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 січня 2005 р. за N 44/10324. – Режим доступу: http://zakon.nau.ua/doc/?code=z0044-05.

Про професію оператор комп'ютерного набору [Електронний ресурс] Режим доступу: http://vpu9.kr.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=81:2010-02-08-19-25-35&catid=41:2010-02-05-05-24-52&Itemid=80


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.