АКТИВІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ АЛГЕБРАЇЧНИХ ЗАДАЧ

Марина Миколаївна Нак

Анотація


Розв’язування математичних задач сприяє розвитку в учнів логічного мислення та просторових уявлень. В роботі розглянуто принципи, способи і засоби активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів при розв’язуванні алгебраїчних задач.


Untiing of mathematical tasks assists to development for the students of the logical thinking and spatial presentations. Principles, methods and facilities of activation of educational-cognitive activity of students, are in-process considered at untiing of tasks of algebra.


Повний текст:

PDF

Посилання


Молодший В.Н. Основы учения о числе в XVIIIв. – М.: Учпедгиз, 1953. – 180 с.

Депман И. Рассказы о старой и новой алгебре. – Л.: Детская литература, 1967. – 144 с.

Глейзер Г.И. История математики в средней школе. – М: Просвещение, 1970. – 461 с.

Конфорович А.Г. Визначні математичні задачі. – К.: Рад. Школа, 1981. – 189 с.

Чистяков В.Д. Старинные задачи по элементарной математике. 3-е изд. испр. – Минск: Высшая школа, 1978. – 270 с.

Bevz V. Use a historical material in the studying subjects of mathematical cycle. – Dialectics of thematic: Problems and Investigations. – Issue #28. – 2007. – ss. 43-47.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.