МОДЕЛЮВАННЯ ФІЗИЧНОЇ СИТУАЦІЇ ПРИ ФОРМУВАННІ ПРАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ З РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ФІЗИЧНИХ ЗАДАЧ
Анотація
У статті розглянуто проблему формування практичної компетентності школярів з питань розв’язування задач. Наведено приклади розв’язування задач, в яких акцентується увага на моделюванні фізичної ситуації як однієї з основоположних процесу розв’язування будь-якого типу задач з фізики.
The article considers the problem of forming practical competence of students on the issues of solving the tasks. It contains examples of solutions of the tasks in which the attention is paid on the modeling of physical situation as a fundamental process of solving any kind of tasks in physics.
Повний текст:
PDFПосилання
Державний стандарт базової і повної середньої освіти [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1392-2011-%D0%BF.
Каленик М. Поняття компетенція, компетентність, навчальні досягнення учнів з фізики / М. В. Каленик // Зб. наук. праць. Наукові записки. – Вип. 90. – Серія: Педагогічні науки. - Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка. – 2010. – 350 с., С. 117 - 120.
Програми для загальноосвітніх навчальних закладів. Фізика. Астрономія: 7-12 класи. – К.: Ірпінь: Нептун, 2005. – 81 с.
Электродинамика. Задания к практическим занятиям по методике преподавания физики / сост. : В. И. Кравченко, А. Т. Проказа. – Луганск : ЛГПИ, 1993. – 28 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.