КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИВЧЕННІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВИХ ДИСЦИПЛІН

Ігор Анатолійович Ткаченко

Анотація


Проаналізовано взаємозв’язок природничо-наукових дисциплін у контексті формування професійних компетенцій майбутнього вчителя фізики і астрономії. Встановлено, що інтегральним показником досягнення якісно нового результату, який відповідає вимогам до сучасного вчителя, виступає оволодіння ним сукупністю універсальних і професійних компетенцій, завдяки інтегральному підходові до вивчення природничонаукових дисциплін.

 

An intercommunication naturally scientific discipline in the context of forming of professional jurisdictions of future teacher of natural history is analyzed. It is set that by the integral index of achievement high-quality of new result, which answers requirements to the modern teacher, a capture comes forward by the aggregate of universal and professional jurisdictions them, due to the integral going near a study naturally scientific discipline.


Повний текст:

PDF

Посилання


Заболотний В.Ф. Формування методичної компетентності учителя фізики засобами мультимедіа: монографія / В.Ф. Заболотний. – Вінниця: ПП «ТД «Едельвейс і К», 2009. – 456 с.

Краснобокий Ю.М. До питання про сучасний етап формування фізичної картини світу / Краснобокий Ю.М., Яровий М.М // Тези доповідей Актуальні проблеми підготовки вчителів природничо-наукових дисциплін для сучасної загальноосвітньої школи: тези доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції 18-19 жовтня 2012 року м. Умань / гол. ред. Мартинюк М.Т.; від. за вип.: Декарчук М.В. – Умань ПП Жовтий О.О., 2012. – С. 96 – 99.

Комаров Б.А. Стратегия развития современного общего физического образования в контексте междисциплинарного взаимодействия / Комаров Б.А. Физика в системе современного образования (ФССО-11): материалы ХІ Междунар. конф. Волгоград, 19-23 сент. 2011 г.: в 2т. – Волгоград: Изд-во ВГСПУ «Перемена», 2011. – С. 86 – 88.

Мартинюк М.Т. Вивчення фізики і астрономії в основній школі. / Мартинюк М.Т. Теоретичні і методичні засади ТОВ «Міжнародна фінансова агенція». – К., 1998. – 274 с.

Ткаченко І.А. Актуальність природничо-наукових дисциплін у інтеграційному розрізі компетентнісної парадигми освіти / Ткаченко І.А., Краснобокий Ю.М. // Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського державного університету. Серія педагогічна / [редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.]. – Камянець-Подільський: Камянець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013. – Вип. 19: Інноваційні технології управління якістю підготовки майбутніх учителів фізико-технологічного профілю. – С. 57– 60.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.