ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ
Анотація
У статті основна увага приділена методиці використання інтернет-ресурсів для реалізації методу проектів на уроках фізики. Показано на яких етапах проектування найчастіше учні користуються інформаційно-комунікаційними технологіями.
In the article basic attention is spared the method of the use of internetresources for realization of method of projects on the lessons of physics. It is rotined on what stages of planning more frequent all students use by informatively communication by technologies.
Повний текст:
PDFПосилання
http://mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088/
http://mon.gov.ua/ua/often-requested/methodical-recommendations/
http://www.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/
Буйницька О.П. Інформаційні технології та технічні засоби навчання. [Навч. посіб.]/О.П. Буйницька – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 240 с.
Полат Е. Что такое проект?/ [Е.Полат, И.Петрова, М.Бухаркина, М.Моисеева] // Відкритий урок.- 2004.- №5-6.- С.10-17
Слободяник О.В. Особливості використання ІКТ у практичній діяльності вчителя /О.В. Слободяник, С.П. Величко //Збірник наукових праць Кам’янець -Подільського нац. ун-ту. Серія: педагогічна: К-П. нац. ун-тет ім.. Івана Огієнка, 2010.- Вип. 16: Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізикотехнологічного профілю в умовах євроінтеграції. – С.78-81
Соколюк О.М. Особливості використання засобів ІКТ у предметно-орієнтованій проектній діяльності [електронний ресурс]./О.М.Соколюк// Інформаційні технології і засоби навчання. - 2011.-№6 (26) – режим доступу до журналу: journal.iitta.gov.ua
Соколюк О.М. Елементи навчальної творчості у процесі виконання інтернет орієнтованих навчальних досліджень з фізики у середній школі/ О.М. Соколюк // Інформаційні технології і засоби навчання, -2 (34). -2013.- C. 91-100.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.