МОДЕЛЮВАННЯ МЕТОДИЧНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Анотація
Повний текст:
PDFПосилання
Будний Б.Є. Теоретичні основи формування в учнів системи фундаментальних фізичних понять: дис. … доктора пед. наук: 13.00.02 / Будний Богдан Євгенович. – К., 1997. – 431 с.
Ващик Т.І. Моделювання у навчально-виховному процесі вищої школи / Т.І. Ващик // Нові технології навчання. – К. : НМЦВО, 2005. – Вип. 41. – С. 147-158.
Дахин А.Н. Педагогическое моделирование : сущность, эффективность и неопределенность / А.Н. Дахин// Школьные технологии. – 2002. – № 2. – С. 62-67.
Жалдак М.І. Педагогічний потенціал комп’ютерно-орієнтованих систем навчання математики / М.І. Жалдак// Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2003. – Вип. 7. – С. 3-16.
Липский И.А. Социальная педагогіка: Методологический анализ: [монография] / И.А. Липский. – М.: ТЦ Сфера, 2004. – 320 с.
Лобашев В.Д. Структурный подход к моделированию ведучих элементов процесса обучения / В.Д. Лобашев// Инновации в образовании. – 2006. – № 3. – С. 99-111.
Панфилов М.А. Знаково-символическое моделирование учебной информации в ВУЗе / М.А. Панфилов //Педагогика. – 2005. – № 9. – С. 51-56.
Підготовка до професійного навчання і праці (психолого-педагогічні основи): [навч.-метод. посіб. / за ред.Г.О. Балла, П.С. Перепелиці, В.В. Рибалки]. – К.: Наукова думка, 2000. – 188 с.
Триус Ю.В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики: [монографія] / Юрій Васильович Триус. – Черкаси : Брама-Україна, 2005. – 400 с.
Фридман Л.М. Наглядность и моделирование в обучении / Л.М. Фридман // Новое в жизни, науке, технике.Серия «Педагогика и психология». – М.: Знание, 1984. – № 6. – 80 с.
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.