ВИКОРИСТАННЯ ІКТ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ (ДОСВІД ЕСТОНІЇ)

Наталія Володимирівна Сороко

Анотація


У статті розглядаються підходи до оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій в контексті вивчення позитивного досвіду країн Європейського Союзу, зокрема Естонії. Розглядаються пропозиції естонських науковців щодо здійснення адекватного оцінювання ІК-компетентності вчителів із використанням Веб-інструментів.

 

The article discussed approaches to evaluation of teachers information and communication competence by using ICT in the context of the research the positive experience of the European Union (EU), for example in Estonia. There are considered Estonian researchers proposals to implement adequate evaluation of teachers information and communication competency by using the Web tools.


Повний текст:

PDF

Посилання


Сороко Н. В. Розвиток інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів філологічної спеціальності в умовах комп’ютерно орієнтованого середовища : дис. … канд. пед. наук : 13.00.10 / Наталія Володимирівна Сороко. — К., 2012. — 257 с.

Філософський словник / За ред. В.І.Шинкарука. – 2.вид., перероб. і доп. – К.: Голов. ред. УРЕ, 1986. – 800с., с.470

Кондаков Н. И. Логический словарь-справочник / Н. И. Кондаков. ― 2-е изд. ― М. : Наука 1975. ― 720 с., с.426

Биков В.Ю. Оцінювання в системі сертифікації професійної компетентності // Piotrkowskie Studia Pedagogiczne / pod redakcja Michala Pindery. – Tom 10 Didaktyka informatyki/. – Piotorkow TRybunalski: Naukowe Wydawnictwo Piotrkowskie przy Filii Akademii Swietokrzyskiej, 2003. – C. 153-162.

Kirkpatrick, Donald L. Evaluating Training Programs: The Four Levels: Easyread Edition. ReadHowYouWant.com, 2009. - 532 р.

Survey of schools: ICT in education. Country profile: Estonia/ November 2012. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://ec.europa.eu/digital-agenda/sites/digital-аgenda/files/Estonia%20country%20profile.pdf

M.Laanpere, P.Normak, Training teachers to become educational software developers. Journal of Digital Contents, 2003. – Vol.1 Issue 1, – 146-150 pp.

Hans Põldoja & Terje Väljataga & Mart Laanpere & Kairit Tammets. Web-based self- and peer-assessment of teachers’ digital competencies/Advances in Web-based Learning - ICWL 2011: 10th International Conference, Hong Kong, China, December 8-10, 2011. – Springer, 2011– 334 р., pp. 122 – 131

Gulikers, J.T.M., Bastiaens, T.J., Kirschner, P.A.: A Five-Dimensional Framework for Authentic Assessment. Educational Technology Research & Development. 52, 67—86 (2004).


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.